Το νέο Honda Jazz για πρώτη φορά θα πωλείται αποκλειστικά στην Ευρώπη με ένα προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης. Φέροντας το νέο λογότυπο e:HEV της Honda, το νέο Jazz σχεδιάστηκε για να συνδυάζει τη χαμηλή κατανάλωση με μεγάλη πρακτικότητα.
Δείτε ακόμα: Πως πάει το Honda Civic Type R στα 260 χλμ./ώρα;
Το σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους σε ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος.
O θερμικός κινητήρας αποδίδει 97 ίππους και 131 Nm ροπής και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν ισχύ 109 ίππων και 253 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς των 109 ίππων, επιταχύνει το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα. Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα παράγει εκπομπές CO2 από 102 γρ./χλμ. (WLTP) με κατανάλωση καυσίμου 4,5 λτ./100 χλμ. (WLTP) στο στάνταρ μοντέλο, ενώ στο Crosstar είναι 110 γρ./χλμ. και 4.8 λτ./100 χλμ. (WLTP).
Δείτε ακόμα: Θα θέλατε ένα Honda Jazz Type R;
Στις αστικές συνθήκες η μέγιστη δυνατή οικονομία σε καύσιμο επιτυγχάνεται με τις επιλογές EV Drive και Hybrid Drive, ενώ για τους αυτοκινητόδρομους η πιο κατάλληλη είναι η Engine Drive. Επιπλέον, στο Hybrid Drive η πλεονάζουσα ισχύς του βενζινοκινητήρα χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Για πρώτη φορά εφοδιάζεται στάνταρ με προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Επίσης το σύστημα αυτόνομης πέδησης έχει αναγνώριση πεζών και ποδηλατών. Υπάρχει ακόμη ο προσωπικός βοηθός Honda που ενεργοποιείται λέγοντας: «OK Honda», ακολουθούμενο από το ερώτημα ή την οδηγία.
Δείτε ακόμα: Πρωτοποριακός αερόσακος στο νέο Honda Jazz
Το νέο Jazz διαθέτει τώρα δέκα αερόσακους, μεταξύ των οποίων ένας νέος εμπρός κεντρικός αερόσακος. Αυτός ο πρωτοποριακός κεντρικός αερόσακος είναι ενσωματωμένος στο κέντρο της πλάτης του καθίσματος του οδηγού και εκτείνεται από την πλευρά του ατυχήματος, προστατεύοντας τα κεφάλια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.
Το νέο Jazz Hybrid διατίθεται πλέον για παραγγελίες στην ελληνική αγορά. Οι τιμές του είναι υψηλές, αφού για την έκδοση Jazz e:HEV ξεκινούν από τις 21.700 ευρώ, ενώ για το Crosstar ξεκινούν από τις 29.000 ευρώ. Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, οι λιανικές τιμές του Jazz e:HEV στην Ελλάδα έχουν συγκρατηθεί με αποτέλεσμα να κυμαίνονται σε κατώτερα επίπεδα από τις τιμές άλλων Ευρωπαϊκών χωρών.
Δείτε ακόμα: Νέο Honda Jazz και σε έκδοση crossover