Η Peugeot ξεκίνησε στην Ελλάδα τη διάθεση του νέου 208, το οποίο φέρει πολλές αναβαθμίσεις σε σχεδιασμό εξωτερικά και στο εσωτερικό, καθώς και νέους κινητήρες. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 19.500 ευρώ, ενώ στα μηχανικά σύνολα υπάρχουν επιλογές βενζίνης, υβριδικού και αμιγώς ηλεκτρικού (καταργήθηκε το ντίζελ).
Τιμές νέου Peugeot 208 | |
1.2 PureTech 75 hp Active | 19.500 € |
1.2 PureTech 100 hp Active | 20.900 € |
1.2 Hybrid 100 hp e-DCS6 Active | 23.400 € |
1.2 PureTech 100 hp Allure | 22.400 € |
1.2 Hybrid 100 hp e-DCS6 Allure | 23.900 € |
1.2 PureTech 100 hp GT | 26.500 € |
1.2 Hybrid 100 hp e-DCS6 GT | 29.500 € |
1.2 Hybrid 136 hp e-DCS6 GT | 31.500 € |
Εξοπλισμός Active: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, προβολείς LED, οθόνη αφής 10 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικοί καθρέφτες, air condition, δερμάτινο τιμόνι και αισθητήρες στάθμευσης πίσω.
Εξοπλισμός Allure (επιπλέον του Active): Φιμέ τζάμια, μάσκα με διακοσμητικά στο χρώμα του αμαξώματος, μαύροι γυαλιστεροί καθρέπτες, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών 2D, εσωτερικός καθρέφτης ηλεκτροχρωμίου, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κονσόλα με κεντρικό υποβραχιόνιο και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Εξοπλισμός GT (επιπλέον του Allure): Μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, Full LED φώτα, ασύρματη φόρτιση κινητού, 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, Navigation 3D, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, adaptive cruise control, ατμοσφαιρικός φωτισμός και διακοσμητικά GT στο εσωτερικό.
Εξωτερικά το νέο 208 απέκτησε ακόμα περισσότερο δυναμισμό, ειδικά με τις τρεις LED «νυχιές» ανά πλευρά του εμπρός προφυλακτήρα, μαζί με τη νέα μάσκα και τα ανασχεδιασμένα φανάρια. Στο προφίλ διακρίνουμε νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου (16 ή 17 ιντσών), ενώ πίσω βλέπουμε τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα. Νέα είναι και η γραμματοσειρά του «Peugeot» (το ίδιο ισχύει για το «208» μπροστά). Αρκετές αλλαγές συναντώνται και στο εσωτερικό, όπως είναι στο τιμόνι και στις επενδύσεις.
Σχετικά με τους κινητήρες, στις επιλογές αμιγώς βενζίνης υπάρχει ο 1.2 PureTech με 75 και 100 ίππους. Νέα προσθήκη αφορά το υβριδικό 1.200άρι turbo σύνολο με 48V Hybrid σύστημα και ισχύ 100 ή 136 ίππων, συνδυασμένα αποκλειστικά με νέο 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Χάρη στην επαναφορτιζόμενη μπαταρία, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Στην αστική οδήγηση, τα νέα 208 Hybrid 100 και Hybrid 136 μπορούν να λειτουργήσουν περισσότερο από το 50% του χρόνου σε ηλεκτρική λειτουργία 100% μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Για μηδενικές εκπομπές ρύπων και καύση αμόλυβδης, υπάρχει το νέο ηλεκτρικό E-208. Με τον ισχυρότερο κινητήρα των 156 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία 51 kWh, προσφέρει μέγιστη αυτονομία 400 χλμ. και φορτίζει από 20 στο 80% εντός 25 λεπτών, με τη χρήση ταχυφορτιστή 100 kW (4 ώρες και 40 λεπτά με Wallbox 7,4 kWh, 11 ώρες και 10 λεπτά από οικιακή πρίζα 3,2 kWh).
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Έκδοση | 1.2 PureTech 75 | 1.2 PureTech 100 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.199 | 1.199 |
Ταχύτητες | 5 | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 75/5.750 | 100/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 118/2.750 | 205/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,2 | 10,1 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 165 | 194 |
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) | 5,4 | 5 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 120 | 113 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Έκδοση | 1.2 Hybrid 100 | 1.2 Hybrid 136 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.199 | 1.199 |
Ταχύτητες | e-DCS6 | e-DCS6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 100/5.500 | 136/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 205/1.750 | 230/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 193 | 8,1 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 9,8 | 210 |
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) | 4,5 | 4,6 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 101 | 104 |