Το R8 GT αποχαιρετά τους θερμικούς κινητήρες για το supercar της Audi, στην πιο hardcore έκφανση που έχει δει το μοντέλο μέχρι σήμερα. Μια κατασκευή στημένη για την πίστα και την εξύψωση του οδηγικού μεγαλείου, που μόλις έκανε δημοσιογραφική πρεμιέρα στο σιρκουί της Σεβίλλης. Και δεν έχασε την ευκαιρία να κάνει show, «γυρισμένο» και με τα λάστιχα να καπνίζουν, στο φυσικό του περιβάλλον.
Το νέο R8 GT διαθέτει πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, εξελιγμένο στην ανάλογη σήραγγα, αναβαθμισμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και μικρότερο βάρος, που ξεπερνά σε δίαιτα ακόμα και το πισωκίνητο R8. Και το GT στέλνει την ισχύ μόνο στον πίσω άξονα, σηματοδοτώντας τη σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο κορυφαίο R8, αλλά χάρις στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, τα κεραμικά φρένα και τις σφυρήλατες 20άρες ζάντες, ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο συγκριτικά με το R8 V10 RWD (1.570 κιλά συνολικά). Στη μείωση του βάρους συνεισφέρουν επίσης τα ανθρακονημάτινα μπάκετ και τα εξαρτήματα από CFRP στην ανάρτηση.
Κάτω από το αγωνιστικών σχεδιαστικών καταβολών αμάξωμα, o 5.2 V10 FSI παράγει 620 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 565 Nm στις 6.400 σ.α.λ. Το χαμηλότερο βάρος και τα ελαστικά Michelin Sport Cup 2 ισοσκελίζουν μερικώς την απώλεια της έξτρα πρόσφυσης από τους εμπρός τροχούς, επιταχύνοντας το γερμανικό supercar στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ., στα 200 χλμ./ώρα από στάση σε 10,1 δλ. και μέχρι τα 320 χλμ./ώρα. Τα 7 προγράμματα οδήγησης, δε, επιτρέπουν στον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι, να επιλέγει το ποσοστό ροπής που φτάνει στους πίσω τροχούς.
Μόλις 333 κομμάτια θα κατασκευαστούν, με τα 150 να περνάνε τον Ατλαντικό για την αγορά της Βορείου Αμερικής. Η αρχική τιμή τοποθετείται στις 249.900 δολάρια (240.683 ευρώ), όταν στη Γερμανία ξεκινά από τις 225.000 ευρώ.