Tο Ford Ranger PHEV αναδείχθηκε νικητής του International Pick-up Award (IPUA) για το 2026/27. Δεν πρόκειται για μια απλή νίκη, καθώς αυτή είναι η τέταρτη φορά μέσα σε 15 χρόνια που το Ranger κατακτά την κορυφαία διάκριση και η πρώτη που ένα υβριδικό όχημα αποσπά τον τίτλο, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής για τα ανθεκτικά και ικανά pick-up οχήματα της Ford.
«Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που το νέο Ford Ranger PHEV απέσπασε το International Pick-up Award 2026/27», δήλωσε ο Hans Schep, general manager, Ford Pro Europe. «Μετά τη διάκριση του Ford Ranger το 2024, εκτιμούμε ιδιαίτερα την αναγνώριση της κριτικής επιτροπής για το εξηλεκτρισμένο plug-in υβριδικό μοντέλο, επιβεβαιώνοντας τη συνεπή αριστεία και το καινοτόμο πνεύμα που χαρακτηρίζουν τη σειρά Ranger».
Γιατί ξεχώρισε τώρα το Ranger PHEV. Το plug-in υβριδικό αγροτικό του «Μπλε Οβάλ» απέσπασε τη διάκριση μετά από αυστηρές δοκιμές στον δρόμο και εκτός δρόμου στη Βουλγαρία, από μια 23μελή κριτική επιτροπή έμπειρων δημοσιογράφων αυτοκινήτου. Οι κριτές τόνισαν ότι εντυπωσιάστηκαν από το γεγονός ότι συνδυάζει υβριδική αποδοτικότητα και οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων, χωρίς συμβιβασμούς στην ισχύ, τη ρυμούλκηση ή τις ικανότητες εκτός δρόμου. Ο Jarlath Sweeney, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής IVOTY και IPUA, εξήρε το Ranger PHEV για την «εξαιρετική, κορυφαία στην κατηγορία απόδοση που συνδυάζεται με μεγαλύτερη οικονομία και χαμηλότερο κόστος καυσίμου στις καθημερινές μετακινήσεις».
Η κορυφαία για την κατηγορία οικονομία καυσίμου, που φτάνει έως και τα μόλις 3,4 λτ./100 χλμ., και το χαμηλό λειτουργικό κόστος, που απορρέει από αυτή και την παροχή service για 6 χρόνια, συνοδεύονται από εξίσου υψηλές δυνατότητες σε επίπεδο επιδόσεων, χάρη στον κορυφαίο σε απόδοση κινητήρα βενζίνης 2.3 λτ. EcoBoost της Ford, ο οποίος συνδυάζεται με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 102 ίππων και μια μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 11,8 kWh, προσφέροντας μέγιστη ισχύ που φτάνει τα 281 άλογα – μεγαλύτερη σε σχέση με εκείνη ενός πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0 λτ. V6 – κορυφαία ροπή 697 Nm και ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χλμ. με μηδενική κατανάλωση και εκπομπές.


































