H Lamborghini ετοιμάζεται να μπει στην full hybrid εποχή, την ίδια στιγμή που θα εισέλθει στο κλαμπ των 1.000 ίππων, με τη διάδοχο της Aventador. Την LB744, όπως κωδικοτιτλείται ο επερχόμενος «αρχι-ταύρος», ο οποίος τώρα ξεγυμνώνεται και μας δείχνει τον εσωτερικό του κόσμο.
Οι Ιταλοί έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες και πληροφορίες από το σασί της LB744, που είναι ολοκαίνουργιο και εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική. Η Lamborghini δηλώνει περήφανα πως το νέο της μοντέλο είναι το πρώτο super sport παραγωγής, με την εμπρός δομή του κατασκευασμένη αποκλειστικά από ανθρακονήματα. Τεχνοτροπία που αφενός μειώνει το βάρος, αφετέρου αυξάνει την ασφάλεια και την ακαμψία. Είναι χαρακτηριστικό πως οι κωνικές δομές μπορούν να απορροφήσουν τη διπλάσια ενέργεια, από τις μεταλλικές της Aventador Ultimae. Η φίρμα από τη Sant’Agata χρησιμοποιεί μια πατενταρισμένη (από το 2008) τεχνολογία, που ονομάζεται «Forged Composites» και περιλαμβάνει τη σφυρηλάτηση συνθετικών υλικών για περαιτέρω ενίσχυση της δομικής τους σύστασης.
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ανακοινώνουν οι Μπολονέζοι, το νέο πλαίσιο εμφανίζει 25% περισσότερη στρεπτική ακαμψία και 10% χαμηλότερο βάρος. Μια δίαιτα απαραίτητη, προκειμένου να ισοσταθμιστεί το έξτρα βάρος των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας. Υψηλής αντοχής κράματα αλουμινίου χρησιμοποιούνται στο πίσω μέρος της εξηλεκτρισμένης Lambo, με δυο χυτές και κούφιες κατασκευές για τους πύργους των αμορτισέρ και τις βάσεις της μετάδοσης. Αμφότερα ενσωματωμένα σε μια ενιαία δομή για μείωση του βάρους, ενίσχυση της ακαμψίας και ελαχιστοποίηση των γραμμών συγκόλλησης.
Η LB744 προσφέρει συνολικά 1.015 ίππους, από το συνδυασμό του 6.5 V12 και 3 ηλεκτροκινητήρων (2 μπροστά, 1 στο νέο 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη), και έχει τη δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 9.500 σ.α.λ., πετυχαίνοντας με έναν «σμπάρο» δυο ορόσημα: η ισχυρότερη Lamborghini όλων των εποχών (παραγωγής ή αγωνιστική) και η πιο πολύστροφη παραγωγής! Το σύστημα τετρακίνησης βασίζεται στους ηλεκτροκινητήρες μπροστά, αλλά μπορεί να συνεισφέρει και ο τρίτος, καθιστώντας -για σύντομα διαστήματα- το αυτοκίνητο ως ηλεκτρικό AWD. Το υβριδικό σύστημα δεν είναι plug-in, αλλά η ανάκτηση ενέργειας και ο V12 φορτίζουν τη μπαταρία μέσα σε 6 μόλις λεπτά. Όλα αυτά, για μια σημαντική μείωση 30% στις εκπομπές CO2, συγκριτικά με την Ultimae.