Η Dacia ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα πως κατεβαίνει εργοστασιακά στο Ράλλυ Ντακάρ, και μάλιστα με τον τριμέγιστο Sebastien Loeb πίσω από το τιμόνι!
Η γαλλορουμανική εταιρία θα συμμετάσχει στο FIA World Rally-Raid Championship, μέρος του οποίου είναι ο θρυλικός αγώνας αντοχής/επιβίωσης, σηματοδοτώντας την επιστροφή του Renault Group στις ερήμους και τους αμμόλοφους μετά από δεκαετίες. Η Dacia θα συμμετάσχει το 2025 με δυο αυτοκίνητα, που θα αναλάβουν ο Sebastien Loeb και η Cristina Gutierrez. Τον Loeb φυσικά τον γνωρίζουμε, καθώς πρόκειται για τον ζωντανό θρύλο των αγώνων ράλλυ (και του motorsport γενικότερα), με 9 τίτλους στο WRC. Για την Gutierrez αρκεί να πούμε πως το 2021 έγινε μόλις η δεύτερη γυναίκα οδηγός, που κατάφερε να κερδίσει ειδική στο Ντακάρ.
Η Dacia δεν αναφέρει με ποιο αυτοκίνητο θα διεκδικήσει τη νίκη σε δυο χρόνια, ωστόσο τις περισσότερες πιθανότητες συγκεντρώνει το Duster, πιθανότατα στην επόμενη γενιά του. Υπάρχει και το σενάριο του Bigster, το οποίο θα προσφέρει περισσότερο χώρο για τον εξοπλισμό των πληρωμάτων (ρεζέρβες, μπιτόνια, εργαλεία, ανταλλακτικά κλπ), όμως το Duster (είτε το σημερινό είτε το επερχόμενο) είναι ο βασικός υποψήφιος. Όποιο μοντέλο και να επιλεγεί, θα επιχειρήσει να επαναλάβει το θρίαμβο του 1982, όταν το R20 είχε κάνει την τεράστια έκπληξη με τη νίκη του στο Ντακάρ.
«Είμαι πολύ χαρούμενος, το Ντακάρ είναι πλέον ο κύριος στόχος μου. Έχω συμμετάσχει 6-7 φορές, σε κάποιες τερμάτισα στο βάθρο (σ.σ. 3 φορές, πέρσι στη 2η θέση), αλλά ποτέ στην πρώτη θέση, οπότε ελπίζω να παλέψω για να κερδίσω με την υποστήριξη της Dacia. Μέσα από ένα ολοκληρωμένο project μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας, ό,τι καλύτερο για μένα. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε ωραία πράγματα μαζί» δήλωσε ο Γάλλος μύθος. Στα λεγόμενα του Loeb, εκείνα του CEO Denis le Vot ήρθαν να προσθέσουν: «Το Ντακάρ είναι πεδίο δοκιμών για νέους κινητήρες και τεχνολογικές λύσεις, αλλά αυτό που οι άνθρωποι μπορεί να μην γνωρίζουν είναι ότι Ντακάρ σήμερα δεν είναι όπως παλιά. Πλέον λειτουργεί και ως εργαστήριο για κινητικότητα χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Ένας άλλος λόγος που παίρνουμε μέρος είναι επειδή αυτός ο αγώνας είναι σαν εμάς, το DNA της Dacia ταιριάζει με το Ντακάρ και το αντίστροφο».