BMW και MotoGP διατηρούν ισχυρούς δεσμούς, που έχουν σφυρηλατηθεί σε βάθος 20ετίας. Τα αυτοκίνητα της βαυαρικής εταιρίας πλαισιώνουν την κορυφαία διοργάνωση σε δυο τροχούς, λειτουργώντας ως Safety Cars, ιατρικά και οχήματα υποστήριξης στους αγώνες. Τελευταία προσθήκη της «δίτροχης» παρέας, η νέα M3 Touring.
Η πρώτη station wagon M3 έχει έρθει με πολλή όρεξη, καθώς μετά το ρεκόρ στο Nurburgring και τα επίσημα αποκαλυπτήρια, παίρνει θέση στην κορυφή των Moto GP. Θέση, βέβαια, που έχει όταν ο αλυτάρχης κρίνει πως χρειάζεται η επέμβαση του Safety Car. Η Μ3 Touring ντύνεται στα χρώματα του M GmbH, τα οποία φιλοξενούν τα ονόματα όλων των safety cars από το 1999 μέχρι σήμερα, φοράει φάρους, εξαρτήματα από τον κατάλογο M Performance (όπως την αμφιλεγόμενη εξάτμιση) και τα αυτοκόλλητα του MotoGP, έτοιμη να αναλάβει δράση όποτε ο αγώνας χρειαστεί ρεγουλάρισμα στο ρυθμό του.
Εσωτερικά, παρότι δεν υπάρχουν φωτογραφίες, η BMW μας ενημερώνει πως υπάρχουν δυο μπάκετ της Recaro με ζώνες 4 σημείων, σύστημα πυρόσβεσης, ασύρματος και σύστημα τηλεμετρίας, που παρακολουθεί σε live χρόνο τα δρώμενα της πίστας και τη θέση των αναβατών.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με την κανονική M3 Touring. Συνεπώς ο 3.0λιτρος εν σειρά twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά παράγει 510 ίππους και 650 Nm, συνεργαζόμενος με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η βάρους 1.865 κιλών M3 Touring επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να καυχιέται για την κατανομή βάρους που αγγίζει το 50:50.
Η πρώτη εμφάνιση της M3 Touring Safety Car θα γίνει στο Goodwood Festival of Speed, ενώ το αγωνιστικό της ντεμπούτο θα πραγματοποιηθεί στο Grand Prix του Silverstone, τον Αύγουστο.