Η Volvo δεν σταματά να επενδύει στην εξέλιξη των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, αλλά και την προώθησή τους. Στα πλαίσια του δεύτερου σκέλους, οι Σουηδοί ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους με την ποδοσφαιρική ομάδα Charleston Battery.
Ο σύλλογος από την ομώνυμη πόλη της Νότιας Καρόλινας αγωνίζεται στο USL (United Soccer League), που αποτελεί τη δεύτερη τη τάξει κατηγορία επαγγελματικού ποδοσφαίρου στις Η.Π.Α., πίσω από το MLS (Major Soccer League). H επιλογή της εν λόγω ομάδας δεν ήταν τυχαία, καθώς στο Τσάρλεστον βρίσκεται μονάδα παραγωγής της Volvo, που είναι επιφορτισμένη με τη συναρμολόγηση του S60. Σύντομα θα αναλάβει και την κατασκευή του ηλεκτρικού C40 Recharge, με τους Σουηδούς να διαλέγουν την τρίτη εμφάνιση της Battery (πιο ταιριαστό όνομα δεν θα μπορούσε να υπάρξει) για να το διαφημίσουν.
Η φανέλα μιμείται τη φιλοσοφία του ταμπλό στο C40, που ενσωματώνει ένα τοπογραφικό μοτίβο του Abisko National Park. Η τρίτη εμφάνιση της Charleston, αντίθετα, προσφέρει μια οπτική γύρω από το γήπεδο Patriots Point, έδρα της ομάδας. Η δανέζικη Hummel επιμελήθηκε τη σχεδίαση της φανέλας, με το λογότυπο της σουηδικής εταιρίας να τοποθετείται σε περίοπτη θέση, λίγο κάτω από το σημείο του στήθους (όπως όλοι οι κεντρικοί χορηγοί, σε όλες τις ομάδες του κόσμου).
Το ντεμπούτο της φανέλας θα πραγματοποιηθεί στις 6 Απριλίου, για τον δεύτερο γύρο του Lamar Hunt U.S. Open Cup (ο εκεί θεσμός του κυπέλλου), στον εντός έδρα αγώνα με την South Georgia Tormenta FC. Για την ιστορία, η Charleston Battery πέρσι τερμάτισε στη 10η θέση (σε σύνολο 16 ομάδων) της Ανατολικής Περιφέρειας (ανάλογο φορμάτ με αυτό του NBA), μένοντας εκτός playoffs.