Παρουσιάστηκε η νέα Porsche 911 GT3 Touring, διατηρώντας τα δυναμικά στοιχεία της 911 GT3, τα οποία όμως ενσωματώνονται σε ένα πιο συμβατικό κουστούμι.
Δεν χωράει αμφιβολία πως η Porsche 911 GT3 είναι ένα από τα πλέον ονειρικά αυτοκίνητα παραγωγής, προσφέροντας απλόχερα εκρηκτικές επιδόσεις και ανόθευτη οδική συμπεριφορά. Το παρουσιαστικό της βέβαια υποδηλώνει ότι είναι κάτι το ξεχωριστό, χαρακτηριστικό που μεγάλη μερίδα των αγοραστών δεν το επιζητά! Για το λόγο αυτό η γερμανική μάρκα δημιούργησε και μας παρουσίασε την Porsche 911 GT3 Touring, τέσσερις μήνες μετά την έλευση της νέας 911 GT3. Η οφθαλμοφανής διαφορά εντοπίζεται στην απουσία της τεράστιας αεροτομής στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου (έχει τοποθετηθεί μια πιο διακριτική, που εκτείνεται αυτόματα όταν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ), ενώ υπάρχουν και μερικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Όπως στη μάσκα, στο εμπρός splitter στον προφυλακτήρα που είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, στο πλαίσιο των παραθύρων που έχει νίκελ φινίρισμα, αλλά και στην εξάτμιση, για την οποία υπάρχει η δυνατότητα να την προμηθευτεί ο υποψήφιος αγοραστής σε μαύρο σατέν φινίρισμα. Κλείνοντας το κομμάτι της εξωτερικής εμφάνισης, οι ζάντες των 20 και 21 ιντσών έρχονται από την GT3 όπως και οι χρωματικές επιλογές. Διαφορές εντοπίζονται και στο εσωτερικό, όπου το σαλόνι έχει ντυθεί με διαφορετικό δέρμα, το οποίο συνεχίζεται και στο πάνω μέρος του ταμπλό, ως μια ένδειξη επιπλέον πολυτέλειας.
Το μοτέρ είναι ίδιο κι απαράλλαχτο! Έτσι έχουμε έναν ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 4 λίτρων με ισχύ 510 ίππων και ροπή 470 Nm. Ανάλογα τα θέλω του υποψήφιου αγοραστή, η μετάδοση της κίνησης γίνεται είτε μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, είτε από το 7τάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων. Από τη στιγμή που το μοντέλο εξοπλίζεται με το PDK χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτά για να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα, (3,9 δλ. με το χειροκίνητο κιβώτιο), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.