Θέμα χρόνου ήταν η παρουσίαση των 4κίνητων κορυφαίων εκδόσεων των BMW M3 & M4, οι οποίες όμως θα προσφέρονται μόνο ως Competition.
Σε επίπεδο κινητήρα δεν έχουμε αλλαγές με τα μοντέλα να κινούνται από τον γνωστό μας πλέον 3λίτρο κι 6κύλινδρο twin turbo κινητήρα, η ισχύς του οποίου αγγίζει τα 510 άλογα κι η ροπή τα 650 Nm. Πλέον η δύναμη θα καταλήγει και στους δυο άξονες μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το κιβώτιο αυτό διαθέτει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να υλοποιούνται γρήγορα κι ομαλά ταυτόχρονα. Το σύστημα τετρακίνησης M xDrive ενσωματώνει ενεργό M διαφορικό το οποίο ανταποκρίνεται στις υψηλές επιδόσεις των κορυφαίων BMW. Η συγκεκριμένη 4κίνηση διαθέτει 3 διαφορετικά προγράμματα (4WD, 4WD Sport και 2WD), με το βασικό να στέλνει κατά κύριο λόγο τη δύναμη πίσω. Αν ο οδηγός επιλέξει το 4WD Sport περισσότερη καταλήγει πίσω, ενώ με το 2WD οι Μ3 – Μ4 γίνονται αποκλειστικά πισωκίνητες. Βέβαια οι μηχανικοί έκαναν λίγη παραπάνω δουλειά μιας και επιμελήθηκαν την εμπρός ανάρτηση, βελτιώνοντας παράλληλα σημαντικά τη γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης.
Μερικές αλλαγές ακόμα έγιναν στο σύστημα τροφοδοσίας λαδιού, ενώ αναβαθμίστηκε και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, ώστε να ταιριάζει ιδανικά με τον σπορ χαρακτήρα των Μ μοντέλων. Τέλος, οι 4κίνητες BMW Μ θα προσφέρονται με σφυρήλατες ζάντες 19 και 20 ιντσών σε απόχρωση Jet Black. Στον τομέα των επιδόσεων τώρα, τα δυο μοντέλα θα επιταχύνουν έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ., νούμερο ταχύτερο κατά 0,4 δλ. συγκριτικά με τις αμιγώς πισωκίνητες εκδόσεις. Η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 290 χλμ./ώρα με τις πωλήσεις τους να ξεκινούν στη Γερμανία από αυτόν τον Ιούλιο!