Η ασφάλεια που προσφέρει ένα αυτοκίνητο είναι μείζονος σημασίας και ποτέ ο αγοραστής ενός αυτοκινήτου δεν πρέπει να την περνάει στα «ψιλά γράμματα». Μια φορά αν τύχει και χρειαστούν τα συστήματα ασφαλείας, θα είναι σωτήρια για τη ζωή των επιβατών. Παράλληλα, τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού είναι σε θέση ακόμα και να αποτρέψουν μια σύγκρουση.
Δείτε ακόμη: To VW Polo φρενάρει πριν από τον οδηγό
Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP, ο οποίος ιδρύθηκε το 1996, έχει συμβάλλει σημαντικά στην ασφάλεια των αυτοκινήτων. Πλέον, ένα νέο αυτοκίνητο δεν είναι εύκολο να λάβει τη μέγιστη αξιολόγηση των 5 αστεριών. Εκτός από την προστασία των επιβατών, παιδιών και πεζών, στα αποτελέσματα αξιολογούνται και τα συστήματα υποβοήθησης.
Σε κάθε δοκιμή του Euro NCAP συμμετέχουν τουλάχιστον 4 ίδια αυτοκίνητα στις βασικές τους εκδόσεις. Στον τομέα των επικουρικών συστημάτων ασφαλείας, που είναι και τα πιο σημαντικά τα τελευταία χρόνια εξετάζονται τα εξής: Η λειτουργία του ESP, ο βομβητής για τις ζώνες ασφαλείας, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, η ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης και οι ενδείξεις του ορίου ταχύτητας.
Δείτε ακόμη: Πως το VW Polo προφυλάσσει πριν ένα ατύχημα
Το συνολικό αποτέλεσμα προκύπτει από τις επιμέρους αξιολογήσεις όλων των παραπάνω παραγόντων. Συνεπώς, αν το μοντέλο που δοκιμάζεται υστερεί σε κάποιο τομέα, μπορεί αυτομάτως να «χάσει» ένα ή και περισσότερα αστέρια.
Το νέο VW Polo προσφέρει υψηλή προστασία στους επιβάτες του, αφού έχει περάσει με επιτυχία όλα τα τεστ του Euro NCAP και έχει αξιολογηθεί με 5 αστέρια. Με 96% ποσοστό στην ασφάλεια των ενήλικων επιβατών, τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας του. Επίσης, έχει πετύχει πολύ καλές επιδόσεις και στους υπόλοιπους τομείς: 85% στην ασφάλεια των παιδιών, 75% στους πεζούς και 59% στα επικουρικά συστήματα ασφαλείας.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή VW Polo 1.0 MPI EVO 80 PS
Από την αρχική έκδοση 1.0 MPI των 12.950 ευρώ, το VW Polo εξοπλίζεται με τα εξής συστήματα υποβοήθησης του οδηγού: Σύστημα επιτήρησης πεζών, Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών) και Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού.