Η έκτη γενιά του Opel Corsa υιοθετεί εντελώς νέα σχεδίαση, που αποτελεί τη βάση για αύξηση της απόδοσης. Η ελαφρύτερη έκδοση της επόμενης γενιάς, πέφτει ακόμα και κάτω από το ορόσημο των 1.000 κιλών – εξαιρουμένου του οδηγού, το 5θυρο μοντέλο θα ζυγίζει μόνο 980 κιλά. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του είναι 108 κιλά ελαφρύτερο. Πρόκειται για μία εξοικονόμηση βάρους της τάξεως του 10% περίπου, με παρόμοιο μήκος 4,06 μέτρων.
Χρησιμοποιώντας ατσάλι διαφόρων κατηγοριών και εφαρμόζοντας συγκεκριμένες μεθόδους συγκόλλησης, οι ειδικοί κατάφεραν να μειώσουν αισθητά το βάρος του Corsa. Στην όλη διαδικασία περιλαμβάνεται η συστηματική χρήση κραμάτων υψηλής και υπερ-υψηλής αντοχής, και η βελτιστοποίηση διαδρομών απόσβεσης φορτίου, συνδέσεων, δομής και μορφής. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, το σασί αμέσως μετά τη συναρμολόγησή του (body-in-white) είναι 40 κιλά ελαφρύτερο.
Δείτε ακόμα: Με ηλεκτροκινητήρα το νέο Opel Corsa OPC
Οι αλουμινένιοι κινητήρες, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση των εμπρός και πίσω αξόνων, συμβάλλουν επίσης στο χαμηλό συνολικό βάρος. Οι συμπαγείς 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες ζυγίζουν περίπου 15 κιλά λιγότερο από τις προηγούμενες 4κύλινδρες μονάδες παρόμοιας ιπποδύναμης. Εξαιρετικά ασυνήθιστο στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων είναι το αλουμινένιο καπό, που αν και μεγαλύτερο, εξοικονομεί 2,4 κιλά σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου. Μέχρι πρότινος το μοναδικό μοντέλο της Opel με αλουμινένιο καπό ήταν το Insignia. Τα καθίσματα έχουν συνεισφέρει επίσης στη μείωση βάρους. Η νέα, βελτιστοποιημένη δομή των καθισμάτων εξοικονομεί συνολικά 10 κιλά – 5,5 κιλά μπροστά, 4,5 πίσω με τη χρήση ενός νέου, ελαφρύτερου μονωτικού υλικού.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Opel Corsa 1.4 λτ. 90 PS
Όλα τα ανωτέρω συνεισφέρουν στην βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, αλλά και στην βελτίωση των τιμών στις εκπομπές ρύπων. To επίσημο ντεμπούτο του νέου Corsa αναμένεται στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο.