Η SsangYong πέρασε στην εποχή της KG Mobility, σηματοδοτώντας την τέταρτη αλλαγή ονόματος στα 69 χρόνια πορείας της πρώτης κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας, πολύ πριν εμφανιστούν οι Hyundai και Kia.
Η εταιρία ξεκίνησε το μακρινό 1954 ως Ha Dong-Hwan Motor, ονομασία που κράτησε μέχρι το 1977. Τότε άλλαξε σε Dong-A Motor, για να πάρει το όνομα με το οποίο τη μάθαμε όλοι το 1988. Τότε έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση τα αυτοκίνητα της SsangYong, κρατώντας το ίδιο όνομα για 35 συναπτά έτη. Με διαφορά τα πιο επιτυχημένα «βαφτίσια», που πλαισιώθηκαν από μοντέλα όπως τα Musso και Korando, εδραίωσαν τη φίρμα από την Pyeongtaek και τη μετέτρεψαν σε διεθνή παίχτη της αγοράς, έστω και μέσα από μια ταραχώδη πορεία.
Στα 35 αυτά χρόνια της, η SsangYong άλλαξε 4 ιδιοκτήτες (Daewoo Group, SAIC, Mahindra και Edison Motors), χρεωκόπησε και τελικά διασώθηκε από το KG Group, τον Αύγουστο του 2022. Από τότε ουσιαστικά άρχισε να μετράει αντίστροφη για την υπ’ αριθμό 4 βάφτιση, η οποία ανακοινώθηκε στις αρχές του έτους και επικυρώθηκε χθες.Μια αλλαγή που κρίθηκε επιτακτική από τον πρόεδρο του ομίλου KG, Kwak Jea, λόγω της δυσμενής εντύπωσης που αφήνει το όνομα «SsangYong»: «H ονομασία SsangYong Motor φέρνει πολλές ευχάριστες αναμνήσεις, αλλά και πολλές επίπονες», δήλωνε το Γενάρη. Με άλλα λόγια, οι Κορεάτες αποσκοπούν σε πλήρη αναδιάρθρωση του image της εταιρίας.
Η KG Mobility θα ξεκινήσει πολύ δυναμικά, με 16 νέα μοντέλα στην προσεχή Έκθεση Κινητικότητας της Σεούλ. Στα 16 αυτά μοντέλα περιλαμβάνονται πρωτότυπα και αυτοκίνητα παραγωγής, με πρώτο και καλύτερο το ηλεκτρικό Torres. Πριν λίγες παρουσιάστηκε σε μορφή concept car, αλλά στην ουσία είναι έτοιμο για να φορέσει πινακίδες και να βγει στους δρόμους.