H Alfa Romeo Giulietta 940, ή αλλιώς η σύγχρονη αναβίωση της ιστορικής Ιταλίδας των 60’s, είχε ανακοινωθεί πως αποσύρεται από τα τέλη του προηγούμενου έτους. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, όμως, κατάφερνε να μένει κοντά μας. Όχι πια…
Σύμφωνα με τον επικεφαλής product marketing της μιλανέζικης εταιρίας, η Giulietta αποσύρεται οριστικά για χάρη της Tonale. Όπως δήλωσε στο Autocar ο Fabio Migliavacca: «Η τάση στη μικρομεσαία κατηγορία θέλει SUV, οπότε η Tonale θα αντικαταστήσει την Giulietta». Κάτι που θα έπρεπε ήδη να είχε συμβεί όμως λίγο η πανδημία, περισσότερο η μετάβαση στην εποχή Stellantis, προκάλεσε καθυστερήσεις.
Η χάτσμπακ Alfa κανονικά θα αποσύρονταν στα τέλη του ’20, όμως λόγω του παγκόσμιου αλαλούμ που προκάλεσε πέρσι ο COVID-19 ακόμα τώρα διατίθεται σε διάφορες αγορές. Πέρσι πουλήθηκαν 10.817 κομμάτια στην Ευρώπη, αριθμός που δεν έφτασε ούτε στο μισό του 2018, όταν είχαν διατεθεί στη Γηραιά Ήπειρο 26.632 μονάδες. Η διαδοχή της από την Tonale επίσης μετατέθηκε, λόγω απαίτησης του νέου CEO της εταιρίας, Jean-Philippe Imparato, για καλύτερη απόδοση του plug-in υβριδικού συστήματος.
Παρόλα αυτά, η ελπίδα για την Giulietta πεθαίνει τελευταία. Ήδη κυκλοφορούν φήμες πως οι Γάλλοι σκέφτονται την εξέλιξη αντικαταστάτη, που θα βασίζεται στο πάτωμα του νέου Peugeot 308, με την προϋπόθεση όμως πως τόσο η Tonale, όσο και το SUV που θα παρουσιαστεί κάτω από αυτή (Brennero θα λέγεται, κατά πάσα πιθανότητα), θα αποδειχθούν επιτυχημένα εμπορικά.