Με την τάση της εποχής να είναι ηλεκτρική, λογικό κι επόμενο οι εταιρείες να επενδύουν σε αυτό το μέλλον της κινητικότητας. Ο όμιλος Volkswagen βάζει πολύ ψηλά τον πήχη σε ότι αφορά την ανάπτυξη, τον έλεγχο και την παραγωγή τεχνολογίας αιχμής για τις μπαταρίες του μέλλοντος.
Δείτε ακόμη: VW T-Cross με 187 ευρώ το μήνα
Πιο συγκεκριμένα η VW θα επενδύσει συνολικά πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ για την κατασκευή μπαταριών, δημιουργώντας παράλληλα πάνω από 1.000 θέσεις εργασίας για τις δοκιμές και την παραγωγή μπαταριών έως το 2024. Οι 300 θέσεις αφορούν το κέντρο ανάπτυξης και την πιλοτική γραμμή της Volkswagen, ενώ οι 700 θα είναι από κοινού με την εταιρεία Northvolt (η VW έχει επενδύσει 900 εκατ. ευρώ στην Northvolt, έχοντας πάρει το 20% των μετοχών της, αλλά και μια θέση στο εποπτικό της συμβούλιο) για την ανέγερση και λειτουργία στην περιοχή ενός εργοστασίου μπαταριών εντός της ίδιας χρονικής περιόδου.
Ήδη η VW ξεκίνησε τη λειτουργία μιας πιλοτικής γραμμής παραγωγής στο Center of Excellence του Salzgitter, με την εν λόγω επένδυση να αγγίζει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα δοθούν ώστε να αποκτηθεί τεχνογνωσία στην ανάπτυξη και παραγωγή μπαταριών 16 gigawatt. Τα υπόλοιπα 900 εκατομμύρια ευρώ από την συνολική επένδυση αφορούν την κατασκευή του εργοστασίου, η ανέγερση του οποίου θα ξεκινήσει το 2020.
Δείτε ακόμη: Τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας του VW Polo
Ο κ. Stefan Sommer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, δήλωσε: «Η έναρξη της ανάπτυξης, των δοκιμών και της πιλοτικής παραγωγής μπαταριών στο Salzgitter σηματοδοτεί ένα ακόμα ορόσημο για την νέα ηλεκτρική εποχή του Ομίλου Volkswagen. Με τη συγκέντρωση της τεχνογνωσίας και της παραγωγής σε αυτό το εργοστάσιο, θα φροντίζουμε να προωθήσουμε τις δικές μας δραστηριότητες για να προωθήσουμε περαιτέρω την ανάπτυξη των νέων καινοτόμων μπαταριών, τις οποίες θα προσπαθήσουμε να περάσουμε γρήγορα στη μαζική παραγωγή».
Άλλωστε στόχος της Volkswagen είναι να δημιουργήσει μπαταρίες που θα προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία, θα βελτιστοποιούν τη βιωσιμότητα των διαδικασιών παραγωγής και το κυριότερο, θα είναι ανακυκλώσιμες. Για το λόγο αυτό εξάλλου η γερμανική εταιρεία έχει δημιουργήσει και μια γραμμή ανακύκλωσης μπαταριών πάλι στο Salzgitter, η οποία θα λειτουργήσει το 2020.