Η Stellantis ανακοίνωσε το οργανόγραμμα για τις 13 μάρκες που την απαρτίζουν και, όπως είναι φυσικό, ο ηλεκτρισμός διαρρέει τα πάντα. Είτε πρόκειται για αμιγώς EV, είτε για plug-in υβριδικά οχήματα.
Είδαμε ήδη τα σχέδια για τις Alfa Romeo, Lancia και DS Automobiles, όπου όλες θα λανσάρουν μόνο ηλεκτρικά από ένα σημείο και έπειτα. Συνολικά, για τα επόμενα δυο χρόνια, η Stellantis προγραμματίζει την κυκλοφορία 21 ηλεκτροποιημένων μοντέλων από όλα τα brand της. Στο τρέχον έτος θα δούμε 6 νέα μοντέλα, απολύτως μοιρασμένα σε ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά. Η Peugeot είναι η μόνη που θα λανσάρει και τους δύο τύπους εξηλεκτρισμού, με τις Opel/Vauxhall και Citroen να ετοιμάζουν από ένα ηλεκτρικό. DS και Jeep από την άλλη, θα κυκλοφορήσουν από ένα PHEV.
Το 2022 θα επικρατήσει οργασμός πρεμιέρων, αρχής γενομένης από το πρώτο plug-in υβριδικό της Alfa Romeo (την Tonale). Η Citroen θα φέρει στην αγορά άλλο ένα ηλεκτρικό, μαζί με ένα PHEV, ενώ plug-in θα δούμε και από τη Dodge. Ιστορικές στιγμές θα ζήσει και η Maserati, η οποία θα παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτρικό της Ιστορίας της! Η Opel θα μας προσφέρει δυο plug-in μοντέλα και η Peugeot άλλο ένα, ενώ άξια μνείας τα επαγγελματικά της Fiat, που θα αποκτήσουν δυο αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές.
Μια χρονιά αργότερα, η ατμόσφαιρα θα γίνει ακόμα πιο ηλεκτρισμένη. Τέσσερα EVs περιμένουμε από τη Stellantis για το πρώτο μισό του 2023, διαμοιρασμένα ανά ένα μεταξύ Citroen, Jeep, Maserati και Peugeot, με την τελευταία να λανσάρει ακόμα ένα PHEV.
Lancia και RAM δεν εμφανίζονται στο πλάνο διετίας, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο προσφάτως συσταθείς κολοσσός δεν έχει σχέδια για αυτές. Η φίρμα από το Τορίνο θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική το 2024, ενώ στην ίδια περίοδο αναμένουμε υβριδικές εκδόσεις του RAM 1500 συνοδευόμενες από ένα ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό pick up. Το μεγαλύτερο νέο, όμως, αφορά τη Fiat και δεν είναι άλλο από την επιστροφή του Punto! Το άλλοτε πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ευρώπη θα κάνει comeback, στο δεύτερο μισό του ’23 (εξ ου και δεν εμφανίζεται στο οργανόγραμμα).