Made in Turkey το νέο Toyota C-HR Hybrid και PHEV

Στην Τουρκία χρόνια τώρα παράγονται πολλά αυτοκίνητα, τα οποία πωλούνται και στην Ευρώπη, ενώ αρκετά από αυτά είναι δημοφιλή. Πληροφοριακά, το εργοστάσιο Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) που βρίσκεται στην επαρχία Σαγγάριου, 150 χλμ. περίπου ανατολικά της Κωνσταντινούπολης, ξεκίνησε να λειτουργεί το 1994. Η εκκίνηση έγινε με το Corolla, κατόπιν με το Corolla Verso και το Verso, ενώ πιο πρόσφατο είναι το C-HR και τελευταία το νέο Corolla Sedan.

Στο ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται και το δεύτερης γενιάς Toyota C-HR. Διαθέσιμο σε υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, θα είναι επίσης το πρώτο PHEV επιβατικό αυτοκίνητο που θα παράγεται στην Τουρκία. Επιπλέον, το TMMT θα είναι το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Toyota που θα ξεκινήσει την παραγωγή plug-in hybrid οχημάτων και το πρώτο που θα εξοπλιστεί με γραμμή παραγωγής μπαταριών.

Η 100% εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων του Toyota C-HR αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Toyota να προσφέρει κατάλληλες ευκαιρίες μείωσης του άνθρακα στο μεγαλύτερο και πιο ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς στην Ευρώπη. Εκτός από την υβριδική έκδοση, το νέο Toyota C-HR PHEV με τοπικά συναρμολογημένες μπαταρίες θα επεκτείνει περαιτέρω τον στόχο της για μείωση 100% CO2 στη γκάμα οχημάτων της στην Ευρώπη έως το 2035.

Παράλληλα με τη γραμμή παραγωγής οχημάτων, η TMMT θα κατασκευάσει μια νέα γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών plug-in χωρητικότητας 75.000 μονάδων ετησίως στις εγκαταστάσεις της. Η συναρμολόγηση υβριδικών μπαταριών plug-in θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2023, δημιουργώντας περίπου 60 νέες θέσεις εργασίας.

Η δημιουργία μιας γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στο TMMT είναι ένα στρατηγικό ορόσημο για τον μετασχηματισμό της ηλεκτροκίνησης της Toyota και θα υποστηρίξει επίσης άλλα εργοστάσια της Toyota στην Ευρώπη στο μέλλον με ανθρώπινο δυναμικό και τεχνογνωσία. Η επένδυση για αυτό το έργο θα είναι περίπου 317 εκατομμύρια ευρώ, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυση στο TMMT σε περίπου 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Η TMMT θα βελτιώσει τη γραμμή παραγωγής της, καθορίζοντας παράλληλα το πλαίσιο για να ανταποκριθεί στις μελλοντικές απαιτήσεις ποικιλομορφίας και ευελιξίας παραγωγής – βασικός παράγοντας στη στρατηγική επιχειρηματικής βιωσιμότητας της Toyota Europe.

Get it on Google Play Download on the App Store