To Dodge Journey μπορεί να μην σας λέει τίποτα σαν όνομα. Κατά πάσα πιθανότητα, το ίδιο ισχύει και για το Fiat Freemont. Το αμερικανο-ιταλικό SUV, ωστόσο, έχει την δική του σημειολογία στις τάξεις της FCA.
Παρουσιάστηκε το 2008 και πριν λίγες ώρες, η Dodge ανακοίνωσε πως σταματά την παραγωγή του μαζί με αυτή του Grand Caravan (το ίδιο αυτοκίνητο, σε εκτέλεση MPV). Οι πωλήσεις του Journey παρουσίασαν μείωση της τάξης του 20,63% σε σχέση με το ’18, ενώ φέτος τα πράγματα παρουσιάζονται ακόμα χειρότερα. Παρόλα αυτά, Journey και Grand Caravan αντιστοίχησαν στο 38% του συνολικού όγκου πωλήσεων της αμερικανικής εταιρίας. Ουδέν το αξιοσημείωτο μέχρις στιγμής, άλλο ένα τέλος παραγωγής για μοντέλο που δεν πουλάει. Η λήξη του Journey, όμως, σηματοδοτεί το φινάλε μιας ολόκληρης εποχής για την Fiat-Chrysler Automobiles.
Δείτε ακόμα: Η Fiat ετοιμάζει το διάδοχο του Punto
Το αμερικανικό αδερφάκι του Freemont είναι το μακροβιότερο μοντέλο στην γκάμα της κοινοπραξίας, όντας στην παραγωγή για 13 χρόνια. Μάλιστα, ανήκει στην εποχή που Fiat και Chrysler συνεργάζονταν πριν καν ενωθούν σε κοινό όμιλο (το 2014 σχηματίστηκε η FCA). Στα 13 αυτά χρόνια καριέρας έμεινε ουσιαστικά απαράλλαχτο, καθώς το facelift του 2011 ίσα που άλλαξε ελαφρώς τον προφυλακτήρα εμπρός, προσέθεσε σχέδια ζαντών και κάποια στοιχεία εξοπλισμού.
Η μοναδική διαθέσιμη έκδοση είναι αυτή με τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 2.4 λίτρων και 170 ίππων (θα τον θυμάστε από τα πρώτα Jeep Compass και Patriot, αλλά και κάποια ελάχιστα 2.4 Caliber που πωλήθηκαν στη χώρα μας), που συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα παρωχημένο αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων! Τηρουμένων των αναλογιών της μετάδοσης, τα 11,8 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τα 188 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας είναι μια χαρά επιδόσεις.
Διαβάστε επίσης: Θυμάστε το Chrysler Stratus; (+video)
Η γκάμα της Dodge απομένει πλέον με 3 μοντέλα (Charger, Challenger και Durango), ενώ αυτή της Chrysler είναι ακόμα πιο περιορισμένη, έχοντας μόνο τα 300 και Pacifica.