Την ώρα που η πλειονότητα των κατασκευαστών ανακοινώνει το τέλος των θερμικών μοτέρ και την ολοκληρωτική στροφή στην ηλεκτροκίνηση, η BMW κάνει τη διαφορά και δηλώνει πως θα εξελίξει νέα κινητήρια σύνολα βενζίνης, αλλά και ντίζελ!
Ο διευθυντής εξέλιξης των Βαυαρών, Frank Weber, δεν άφησε το παραμικρό ίχνος αμφιβολίας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Auto Motor und Sport: «Δουλεύουμε πάνω σε μια νέα γενιά κινητήρων, που περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης, ντίζελ, εξακύλινδρα και οχτακύλινδρα» είπε ο Weber, χωρίς να μπει στη διαδικασία υπονοούμενων ή κρυπτικού λόγου. Καθαρά και ξάστερα επισημοποίησε την πρόθεση της BMW να στηρίξει τα θερμικά μοτέρ! Για να συμβεί αυτό, βέβαια, προαπαιτείται η μείωση των εκπομπών CO2. Κάτι για το οποίο χρειάζεται «μια Μ.Ε.Κ. στην αιχμή της τεχνολογίας», σύμφωνα με τον Weber.
Ο Γερμανός αποσαφηνίζει πως «οι νέοι κινητήρες δεν θα έχουν σχέση με ό,τι έχουμε δει έως τώρα από την BMW», προαναγγέλοντας μεγάλες αλλαγές συγκριτικά με τα κινητήρια σύνολα που απαρτίζουν τη σημερινή γκάμα της βαυαρικής φίρμας. Από τη στιγμή, όμως, που αναφέρονται διατάξεις 6 και 8 κυλίνδρων, έχουμε να περιμένουμε πολλά. Ένα από τα πλέον ελπιδοφόρα μηνύματα έρχονται μέσω της επόμενης M5, που φημολογείται έντονα πως θα είναι plug-in υβριδική 750+ ίππων. Αν είναι να επιβιώσει ο V8 και να έχει παράλληλα τέτοια δύναμη, χαλάλι οι ηλεκτροκινητήρες και οι μπαταρίες!