Η Audi διευρύνει τη συνεργασία της με την First Automobile Works (FAW), ανακοινώνοντας το πλάνο κατασκευής σειράς ηλεκτρικών μοντέλων στην Κίνα.
Τα αυτοκίνητα θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) και θα ενδυναμώσει τους γερμανοκινεζικούς δεσμούς. Ούτως ή άλλως, το μεγαλύτερο μέρος της FAW ανήκει στην Audi και τη VW Κίνας. Οι Γερμανοί δηλώνουν πως η εξέλιξη θα ξεκινήσει στο πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους, με τα μόνα που απομένουν να είναι η έγκριση των μετόχων και των κινεζικών αρχών. «Η σχέση μας με την FAW εμβαθύνει και προοιωνίζει μια νέα εποχή ηλεκτροποίησης για την Audi, που ευελπιστούμε να εξελιχθεί σε νέα «χρυσή δεκαετία» για την τόσο σημαντική κινεζική αγορά», δήλωσε ο CEO της Audi Κίνας, Werner Eichhorn.
Η πλατφόρμα PPE είναι διαφορετική από την J1, που χρησιμοποιούν η Porsche Taycan και το επερχόμενο Audi e-tron GT. Το μοντέλο που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στη νέα πλατφόρμα, θα είναι μια άλλη Porsche: η ηλεκτρική Macan, που την περιμένουμε να κυκλοφορήσει το 2022. Η Audi ανακοινώνει πως το πρώτο δικό της ηλεκτρικό μοντέλο, που θα κατασκευάζεται στην Κίνα, θα παρουσιαστεί μέχρι το 2024. Προς το παρόν όμως, παραμένει άγνωστο ποιο θα είναι αυτό. Με δεδομένο πάντως πως το Ίνγκολσταντ σχεδιάζει ηλεκτρικές εκδόσεις μέχρι και για τα μοντέλα RS, δεν αποκλείεται να δούμε κάποιο σπορ αυτοκίνητο με τους «Τέσσερις Κύκλους» στη μάσκα, με χώρα προέλευσης την Κίνα.