Η Aurus Senat έγινε γνωστή μέσα από τις εμφανίσεις του Προέδρου της Ρωσίας, Βλάντιμιρ Πούτιν, ο οποίος χρησιμοποιεί μια ειδικά τροποποιημένη λιμουζίνα για τις μετακινήσεις του. Την μάθαμε καλύτερα ως ρωσική Rolls-Royce, τόσο λόγω επιπέδου πολυτελείας όσο και ομοιότητας με την Phantom. Το ιδιαιτέρως εύρωστο οικονομικά κοινό «αγκάλιασε» την Senat, καθώς ξεπούλησε το 2018 και φέτος, ενώ αντίστοιχη πορεία προβλέπεται και για το 2020.
Δείτε ακόμα: O Πούτιν πάει βόλτα σε πίστα της Formula 1 (+video)
Οι Ρώσοι έχουν αντιληφθεί την δυναμική του μοντέλου τους και σκοπεύουν να εμπλουτίσουν την γκάμα, με δυο νέους κινητήρες. Ο υβριδικός twinturbo V8 των 4.4 λίτρων και 598 ίππων, θα πλαισιωθεί από ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο μοτέρ 2.2 λίτρων και 245 ίππων, αλλά και έναν V12 «κτήνος» με απόδοση τουλάχιστον 800 ίππων! Για το τελευταίο δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες, όμως ρωσικά μέσα αναφέρουν πως ο θηριώδης κινητήρας θα έχει χωρητικότητα 6 λίτρων, δυο τούρμπο, ενδεχομένως και συνδρομή ηλεκτροκινητήρα. Απολύτως αναμενόμενα, θα σας έχει δημιουργηθεί η απορία: πώς από τα Lada Granta και Niva, φτάσαμε σε μια λιμουζίνα 600 ίππων -και οσονούπω 800- που κοστίζει 250.000 ευρώ και κοντράρει την κορωνίδα της πολυτέλειας;
Θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει πως η Senat βασίζεται σε υπάρχουσα πλατφόρμα και χρησιμοποιεί έτοιμους κινητήρες. Όμως η ναυαρχίδα της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σχεδιάστηκε από «λευκή κόλλα». Το πάτωμα UMP (Unified Modular Platform) είναι ολοκαίνουργιο και αποτελεί την βάση για ένα MPV, με την ονομασία Arsenal (τόσο η Senat όσο και η επερχόμενη Arsenal, παίρνουν τα ονόματά τους από τους πύργους του Κρεμλίνου – Senatskaya και Arsenalnaya). Ακόμα και με απεριόριστο μπάτζετ, όμως, συνδυασμός διτούρμπινων V8 και V12 με ηλεκτροκινητήρες, δεν είναι εύκολο έργο. Για αυτό και την εξέλιξή τους έχουν αναλάβει ειδικοί, με μακρά παράδοση στην παροχή τεχνογνωσίας – με το αζημείωτο πάντα.
Διαβάστε επίσης: Νέο Toyota MR2 μέσω Porsche;
Η Porsche έχει δανείσει τα «φώτα» της στην Audi, για την εξέλιξη του RS2, στην SEAT για το ξακουστό Ibiza «System Porsche». ακόμα και την Chevrolet για το Epica! Μαζί με την Bosch, έχουν αναλάβει το έργο της παροχής «καρδιών» για τη Senat, ενώ η Porsche Engineering διατηρεί ενεργό ρόλο και στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Οπότε από πλευράς μηχανικών μερών, περισσότερο σε Benltey Flying Spur και Porsche Panamera παραπέμπει, παρά σε Rolls-Royce.