Την ώρα που οι περισσότεροι κατασκευαστές χτίζουν νέες ή επεκτείνουν ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις στην Κίνα, η Porsche λέει «nein» και επιμένει αυστηρά στα «Made in Germany» αυτοκίνητα.
Ο CEO της εταιρίας, Oliver Blume, σε συνέντευξη που παραχώρησε στους Financial Times ήταν κάθετος: «Είναι θέμα ποιότητας και premium αίσθησης η κατασκευή των αυτοκινήτων μας στην Ευρώπη και η διάθεσή τους στην Κίνα. Σήμερα δεν υπάρχει λογική στη μεταφορά της γραμμής παραγωγής. Σε 10 χρόνια δεν ξέρω. Εξαρτάται από το πώς διαμορφώνονται τα κόστη και η νομοθεσία κάθε χώρας». Προσέθεσε δε πως η παραμονή της παραγωγής στη Γερμανία βοηθά στη σταθεροποίηση των τιμών και σημείωσε πως αξίζει η απορρόφηση του κόστους, ώστε να διατηρηθεί το κύρος της ταμπέλας «Made in Germany». Βέβαια, το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην Ιστορία της Porsche, που δεν είναι άλλο από την Cayenne, συναρμολογείται στη Σλοβακία…
Πέρσι, το Τσουφενχάουζεν πούλησε 272.162 αυτοκίνητα. Οι 88.968 είχαν προορισμό την Κίνα. Αριθμός που υπερέβη την ευρωπαϊκή ζήτηση (80.892 πωλήσεις). Κατά τον Blume, μεγάλο μέρος της εμπορικής επιτυχίας οφείλεται στο γεγονός πως τα αυτοκίνητα της Porsche απορρέουν αύρα ποιότητας και κύρους. Κάτι που εν πολλοίς, στηρίζεται στα δεδομένα κατασκευής της Γερμανίας. Πέρα από αυτά πάντως, υπάρχουν κάποιες φήμες πως ετοιμάζεται εργοστάσιο στη Μαλαισία. Επισήμως βέβαια, η γραμμή παραμένει αυστηρά γερμανική.