Η αναμονή για το νέο κορυφαίο μικρό μοντέλο της Hyundai, το i20 N, φτάνει στο τέλος, καθώς παράλληλα με την σπορτίφ έκδοση i20 N Line ξεκίνησαν να παράγονται. Η ευρωπαϊκή εμπορική τους καριέρα ξεκινά από αυτό το καλοκαίρι.
Τα δυο νέα μοντέλα της σειράς i20 έρχονται για να συμπληρώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη σειρά i20! Συνδυάζοντας την κορυφαία συνδεσιμότητα και ασφάλεια του νέου i20 με το sport ταπεραμέντο της σειράς N Line, το i20 N Line έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια δυναμική εμπειρία σε ακόμη μεγαλύτερη γκάμα υποψήφιων αγοραστών. Το νέο Hyundai i20 N Line ξεχωρίζει με τις γκρι λεπτομέρειες του αμαξώματος, τον ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα και από τη χρωμιωμένη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η γκάμα ξεκινάει με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 1.2 λίτρων με ισχύ 84 ίππων και ακολουθεί ο 3κύλινδρος turbo 1.0 T-GDi, απόδοσης 100 και 120 ίππων. To συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδική τεχνολογία, καθώς και με την έξυπνη χειροκίνητη μετάδοση (iMT) για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Στην κορυφή της γκάμας του Hyundai i20, βρίσκεται το πανίσχυρο i20 N των 204 ίππων, με τις καταιγιστικές επιδόσεις. Η εμφάνιση του i20 N έχει αρκετές αγωνιστικές επιρροές! Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, με την γρίλια να ενστερνίζεται μια τεχνοτροπία που θυμίζει καρό σημαία και φιλοξενεί σε περίοπτη θέση το λογότυπο N. Κερασάκι στην τούρτα η κόκκινη λεπτομέρεια στα spoiler. Η καρδιά του ταχύτατου i20 N είναι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6 λίτρων, ισχύος 204 ίππων στις 5.500 σ.α.λ., με τη ροπή να βρίσκεται στα 275 Nm (304 Nm σε overboost) από τις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση ολοκληρώνεται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,2 δλ., ενώ η τελική φτάνει τα 230 χλμ./ώρα.
Το μικρό hot hatch της Hyundai είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από αποκλειστικές δυνατότητες που συνδράμουν στην υψηλή απόδοση του i20 N, όπως το Launch Control και το Rev Matching, με τον οδηγό να έχει στη διάθεση του πέντε διαφορετικά drive modes.
Η παραγωγή τους γίνεται στο εργοστάσιο HAOS (Hyundai Assan Otomotiv Sanayi), στην πόλη Νικομήδεια της Τουρκίας.