Στις 17 Οκτωβρίου του 1994, πριν από ακριβώς 25 χρόνια κύλισε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στη Mladá Boleslav η νέα Felicia. Ήταν το πρώτο μοντέλο της Skoda από την συνεργασία της με τον όμιλο Volkswagen και αντικατέστησε το Favorit.
Δείτε ακόμη: Πρώτη επίσημη γεύση της νέας Skoda Octavia
H Skoda Felicia ήταν αρκετά επιτυχημένη από πλευράς πωλήσεων, αφού μέχρι το 2001 που σταμάτησε η παραγωγή της, είχαν κατασκευαστεί 1.401.489 Felicia, από τα οποία 915.843 5θυρα, 351.905 Combi, 124.565 pick up και 9.176 Fun/Vanplus). Επίσης, μεταξύ 1996 και 2000 η Skoda παρήγαγε σχεδόν 19.000 Felicia Pickup, αλλά με την ονομασία Volkswagen Caddy.
H Felicia, έφερε σημαντικές αλλαγές και βελτιώσεις σε σχέση με τo Favorit, τόσο σε σχεδιασμό, όσο και σε εξοπλισμό. Το αμάξωμα της Felicia ήταν πιο μακρύ κατά 40 χλστ. (3.853 χλστ.), πιο πλατύ κατά 15 χλστ. (1.633 χλστ.), ενώ διέθετε και πιο μεγάλο κατά 21 λίτρα χώρο αποσκευών (272 λτ.). Επίσης, αυξήθηκε σημαντικά η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου και έγιναν πολλές αλλαγές στις αναρτήσεις.
Δείτε ακόμη: Άριστο Skoda Target αναζητά δεύτερη νιότη
Αρχικά η Felicia λανσαρίστηκε με κινητήρα 1.289 κ.εκ. απόδοσης 54 ή 68 ίππων. Το 1995 προστέθηκε στην γκάμα ο 1.6 λτ. με 75 ίππους και ο 1.9 ντίζελ των 64 ίππων. Η Felicia ήταν το πρώτο μοντέλο της Skoda που εφοδιάστηκε με δύο αερόσακους και ABS, καθώς και με air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και δερμάτινο σαλόνι στην έκδοση Laurin & Klement.