Αέρας ανανέωσης για την Porsche Macan, η οποία παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα, πιο ισχυρή, αλλά και με τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά!
Αυτό είναι το δεύτερο facelift για την Porsche Macan, πριν υποδεχτούμε του χρόνου την αμιγώς ηλεκτρική της version, η οποία θα είναι διαθέσιμη παράλληλα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κάθε έκδοση κινητήρα προσφέρεται ισχυρότερη στη «φρέσκια» Macan, ενώ να θυμίσουμε πως η Macan Turbo έχει καταργηθεί! Ξεκινώντας από τη βασική έκδοση, αυτή εξοπλίζεται με έναν 2λίτρο, 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα η ισχύς του οποίου έχει αυξηθεί κατά 20 άλογα και από 245 στο προ-facelift μοντέλο, αποδίδει πλέον 265 ίππους. Σε αυτή την έκδοση η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,2 δλ., με την τελική να φτάνει έως και τα 232 χλμ./ώρα.
Ακολουθεί η Macan S η οποία «φοράει» τον κινητήρα της GTS, (αντικαθιστά τον 3λίτρο V6), δηλαδή τον twin-turbo 2.9 λίτρων 6κύλινδρο κινητήρα, με τη δύναμη σε αυτή την έκδοση να έχει περιοριστεί στους 380 ίππους. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 259 χλμ./ώρα. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η GTS, η οποία εξοπλίζεται από τον twin-turbo 2.9 λίτρων που αναφέραμε και για την Macan S, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση προσφέρει 440 ίππους, δηλαδή 60 επιπλέον συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο! Με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono, η Porsche αναφέρει πως η GTS ολοκληρώνει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 272 χλμ./ώρα. Την μετάδοση της κίνησης για όλους τους κινητήρες την εξασφαλίζει το αυτόματο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων.
Μικρές αλλαγές όμως επιτελέστηκαν και στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης! Στο εμπρόσθιο τμήμα, η μάσκα είναι επανασχεδιασμένη, με νέους αεραγωγούς, ενώ οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED κι ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο νέος διαχύτης! Επιπρόσθετα η Macan θα προσφέρεται με νέα χρώματα, αλλά και επτά νέα σχέδια ζαντών διαστάσεων από 19 έως 21 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση που θα επιλεγεί. Πινελιές ανανέωσης φέρει κι η καμπίνα της Porsche Macan, όπου στην κεντρική κονσόλα έχουν αφαιρεθεί όλοι οι φυσικοί διακόπτες και έχουν αντικατασταθεί από πλήκτρα αφής, ενώ έχει μικρύνει κι ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου. Ξεχωριστή είναι κι η οθόνη αφής των 10,9 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο, ενώ φυσικά διατίθεται μία σειρά συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας. Στην ευρωπαϊκή αγορά η ανανεωμένη Porsche Macan θα είναι διαθέσιμη από αυτόν τον Οκτώβριο.