Οι ισοπεδωτικές δυνατότητες και ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του νέου Ford Ranger Raptor βρήκαν την καλύτερη ευκαιρία για διάκριση, στο φημισμένο αγώνα Baja 1000. Εκεί όπου ένα πρακτικά εργοστασιακό αυτοκίνητο κατάφερε να τερματίσει δίχως το παραμικρό πρόβλημα, έπειτα από 1.600 χλμ. σε κάθε είδους κροκάλα και εκτός δρόμου εμποδίου!
Το Ranger Raptor που συμμετείχε στον αγώνα των 1.000 μιλίων (1.609 χλμ.) ήταν κατά βάση ίδιο με οποιοδήποτε, μπορεί να αγοράσει κανείς σε αντιπροσωπεία της Ford. Μοναδικές αλλαγές όσες επιβάλλουν οι κανονισμοί, ήτοι roll cage, σύστημα πυρόσβεσης, έξτρα ντεπόζιτα καυσίμου 160 λίτρων στην καρότσα, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων και πίσω παράθυρα από Perspex. Το μόνο έξτρα εντοπίζεται στις μπάρες LED στην οροφή και το bullbar, καθώς ακόμα και τα all terrain ελαστικά της BF Goodrich, διάστασης 315/70 R17, διατίθενται στον προαιρετικό εξοπλισμό του «Ράπτορα»!
Το αυτοκίνητο με τον αριθμό 773 στην καρότσα ολοκλήρωσε τη διαδρομή των 1.000 μιλίων, από την Ενσελάδα στο Λα Παζ, σε 26 ώρες και 21 λεπτά, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία Stock Midclass (όπου ούτως ή άλλως ήταν και η μοναδική συμμετοχή). Παράλληλα, και σύμφωνα με τη Ford, τα κατάφερε μόνο με τις προβλεπόμενες εργασίες συντήρησης και τους απαραίτητους ελέγχους κατά τη διάρκεια των ανεφοδιασμών. Κοντολογίς, χωρίς κανένα απρόοπτο ή βλάβη.
Υπενθυμίζουμε πως το αυστραλιανών προδιαγραφών Ranger Raptor, σαν αυτό που βούτηξε στους αμμόλοφους του Baja 1000, αποδίδει 397 ίππους και 583 Nm ροπής από τον 3.0 V6 twinturbo βενζινοκινητήρα. Στην Ευρώπη, λόγω του κλασικού βραχνά των εκπομπών ρύπων, το ίδιο μοτέρ περιορίζεται στα 292 άλογα και τα 491 Nm.