Τα αυτοκίνητα της Ford είναι άμεσα συνδεδεμένα με τους αγώνες αυτοκινήτου και ιδιαίτερα με το Ράλλυ Ακρόπολις, όπου έχουν δημιουργήσει παράδοση πολλών δεκαετιών. Φέτος, ο εθνικός μας αγώνας επιστρέφει στο πρόγραμμα του WRC και η παρουσία του Επίσημου Δικτύου Ford, θα είναι ιδιαίτερα δυναμική, αφού δύο οδηγοί-πρωταθλητές, θα διεκδικήσουν το καλύτερο, σε ισάριθμες κατηγορίες.
Παναγιώτης Χατζητσοπάνης – Νίκος Πετρόπουλος: Μεγάλη επιστροφή του Πρωταθλητή και μάλιστα, στο WRC2!
Το πρώτο εξαιρετικό νέο για τους φίλους του Ράλλυ Ακρόπολις, είναι η επιστροφή στην αγωνιστική δράση του 3 φορές Πρωταθλητή Ελλάδος (2004, 2005, 2008) και από τα μεγαλύτερα ταλέντα που ανέδειξαν τα ελληνικά ράλλυ, Παναγιώτη Χατζητσοπάνη.
Ο Λαμιώτης οδηγός, θα έχει ως συνοδηγό σε ένα τετρακίνητο Ford Fiesta Rally2 MkII τελευταίας εξέλιξης από την M-Sport, που θα είναι βαμμένο στα χρώματα της Ford Ντουλάκης – Επίσημου Εμπόρου Ford στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Νίκο Πετρόπουλο.
Μάλιστα, το δίδυμο θα αγωνιστεί στην κατηγορία WRC2, όπου συμμετέχουν επαγγελματίες οδηγοί με αυτοκίνητα Rally2, οπότε θα εκπροσωπήσει επάξια τη χώρα μας, σε μια απαιτητική κατηγορία.
«Είμαι ενθουσιασμένος που θα συμμετάσχω στο Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο έχει επιστρέψει στο WRC έχοντας ως επίκεντρο την ιδιαίτερη πατρίδα μου», δηλώνει ο Παναγιώτης Χατζητσοπάνης. «Το επίπεδο του συναγωνισμού θα είναι πολύ υψηλό, όμως αυτό δε μας φόβισε ποτέ και έτσι, επιλέξαμε να συμμετάσχουμε στην κατηγορία WRC2, όπου θα αντιμετωπίσουμε κορυφαίους οδηγούς.
«Ανυπομονώ να οδηγήσω το Ford Fiesta Rally2 MkII, που διαθέτει τις τελευταίες εργοστασιακές εξελίξεις. Στόχος μας, μαζί με τον Νίκο Πετρόπουλο και όλα τα μέλη της ομάδας, είναι να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε και να αποζημιώσουμε όσους μας παρακολουθήσουν στα βουνά.
«Δίνουμε με όλους ραντεβού στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, στις 9-12 Σεπτεμβρίου».
Νώντας Καρανικόλας – Γιώργος Βασιλάκης: Οι Πρωταθλητές Χώματος F2 στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις
Ακόμη μια συμμετοχή που θα συγκεντρώσει τα βλέμματα, είναι αυτή των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Βασιλάκη. Οι Πρωταθλητές Ράλλυ Χώματος F2 (για δικίνητα αυτοκίνητα) του 2020, θα αγωνιστούν με το νέο Ford Fiesta Rally4, έχοντας την υποστήριξη της Ford Car Center.
Μετά από την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος, ο Νώντας Καρανικόλας αποφάσισε να ανέβει μια κατηγορία, κάνοντας το επόμενο βήμα. Από το σχεδόν «νορμάλ» Ford Fiesta Rally5, που είχε ο ίδιος κατασκευάσει έχοντας ως βάση ένα πολιτικό Fiesta ST-Line, φέτος έχει ετοιμάσει ένα πιο «καθαρόαιμο αγωνιστικό», το Ford Fiesta Rally4.
Με αυτό, θα κάνει ντεμπούτο έχοντας ως συνοδηγό τον Γιώργο Βασιλάκη και στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με στόχο την κορυφή ανάμεσα στα δικίνητα αυτοκίνητα.
«Μετά από την πρώτη μου χρονιά στα ράλλυ, φέτος αποφάσισα να κάνω ένα βήμα παραπάνω», δηλώνει ο Νώντας Καρανικόλας.
«Όταν ετοίμαζα το Ford Fiesta Rally4 είχα την ελπίδα ότι μπορεί το Ράλλυ Ακρόπολις να ενταχθεί στο WRC, κάτι που τελικά συνέβη. Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο αγώνα είναι ένα όνειρο για εμένα, αφού από μικρή ηλικία παρακολουθούσα τον πατέρα μου, που είχε ενεργό ρόλο ως μηχανικός.
«Σε αγωνιστικό επίπεδο, πρώτος στόχος μας είναι να ευχαριστηθούμε τον αγώνα και να μην αντιμετωπίσουμε προβλήματα, αφού άλλωστε το αυτοκίνητό μας, θα είναι από τα μικρότερα που θα βρίσκονται στον πίνακα συμμετεχόντων. Ακόμη και έτσι όμως θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας, με σκοπό να κινηθούμε γρήγορα και να βρεθούμε ανάμεσα στα ταχύτερα πληρώματα με δικίνητα αυτοκίνητα».
Ένα ενδιαφέρον κοινό χαρακτηριστικό των Πάνου Χατζητσοπάνη και Νώντα Καρανικόλα είναι πως αμφότεροι έχουν αναδειχθεί Πρωταθλητές Ελλάδος στην κατηγορία F2, το 1999 και 2020, αντίστοιχα.
Για ακόμη μια φορά, η Ford αποδεικνύει την άρρηκτη σύνδεσή της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αφού τα αυτοκίνητα της εταιρείας αποτελούν την επιλογή των Πρωταθλητών, για συμμετοχή σε έναν από τους πιο φημισμένους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC).
Τα αυτοκίνητα
Ford Fiesta Rally2 MkII (πρώην R5)
- Κινητήρας: 1,6 λίτρων, 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Ecoboost
- Ισχύς: 290 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
- Ροπή: 475 Nm/4.000 σ.α.λ.
- Κιβώτιο: Σειριακό 5 σχέσεων Sadev
- Κίνηση: Στους 4 τροχούς
- Ανάρτηση: McPherson εμπρός και πίσω, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger
- Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι 300 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες
- Βάρος: 1.230 κιλά
Ford Fiesta Rally4 (πρώην R2)
- Κινητήρας: 1 λίτρου, 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Ecoboost
- Ισχύς: 213 ίπποι/6.500 σ.α.λ.
- Ροπή: 315 Nm/4.000 σ.α.λ.
- Κιβώτιο: Σειριακό 5 σχέσεων Sadev
- Κίνηση: Εμπρός
- Ανάρτηση: Γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω
- Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι 285 χλστ. /Δίσκοι 280 χλστ.
- Βάρος: 1.080 κιλά