Η αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων βρίθει από εκατοντάδες μοντέλα, τα οποία είναι σε θέση να καλύψουν κάθε ανάγκη, σε πολύ λιγότερα λεφτά από τα καινούργια. Βέβαια ένα νέο αυτοκίνητο είναι σαφώς καλύτερο και πιο εγγυημένο από ένα αντίστοιχο από δεύτερο χέρι, όμως κάποιοι αδυνατούν να φτάσουν τις αυξημένες τιμές τους. Ένα σύνηθες ποσό για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι οι 10.000 ευρώ, όπου οι επιλογές είναι πάρα πολλές.
Yaris με 9.000-11.000 ευρώ
Ωστόσο, όταν βασική προτεραιότητα είναι τα λίγα έτη κυκλοφορίας, να διαθέτει όσο το δυνατό πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά και να είναι οικονομικό στη χρήση του, τότε οι επιλογές περιορίζονται. Μια τέτοια περίπτωση είναι το προγενέστερο Toyota Yaris με τον 1.000άρη κινητήρα. Μοντέλα με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2014-2016 (αφορούν το δεύτερο facelift) προσφέρονται σε τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 9.000-11.000 ευρώ. Όποιος θέλει φθηνότερο θα κοιτάξει τα πρώτα Yaris 3ης γενιάς, δηλαδή από το 2011 έως το 2013. Κοινώς στα λεφτά που πωλούνται τα αντίστοιχης χρονολογίας Aygo, μπορεί να πάρει κανείς ένα μεγαλύτερο Toyota με σαφώς πιο άνετους χώρους.
Προέχει η χαμηλή κατανάλωση
Το μικρότερο μηχανικό σύνολο 1.0 VVT-i με την απόδοση των 69 ίππων και τη ροπή των 95 Nm κρίνεται επαρκές για τις μετακινήσεις στην πόλη και φτάνει για το ελαφρύ αμάξωμα των 980 κιλών. Στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες έχει την απαιτούμενη ζωηράδα και δίνει την αίσθηση ότι έχει περισσότερη δύναμη, χάρη στη συνδρομή του κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτου κιβωτίου. Ο 3κύλινδρος αυτός κινητήρας μεταφέρει στο εσωτερικό δονήσεις ειδικά στο ρελαντί, όμως από εκεί και πάνω δεν ενοχλεί. Σημαντικό του προσόν είναι η χαμηλή κατανάλωση, αφού στη δοκιμή είχε βρεθεί στα 6,3 λτ./100 χλμ. Από πλευράς επιδόσεων, η Toyota ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 15,3 δλ. και τελική ταχύτητα 155 χλμ./ώρα.
Στην οδήγηση το προηγούμενο Yaris διακρίνεται αμέσως για τη φιλικότητά του και την ευκολία στους χειρισμούς. Οι αναρτήσεις του με τη μαλακή ρύθμιση φιλτράρουν με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν αρκετά καλή σταθερότητα σε αυτοκινητόδρομους και στροφές.
Ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό
Το Toyota Yaris στο δεύτερο facelift δέχτηκε αρκετές αναβαθμίσεις και στο εσωτερικό, αφού το ταμπλό άλλαξε σημαντικά και προστέθηκαν νέες επενδύσεις στις πόρτες και στα καθίσματα. Μαλακό πλαστικό συναντάται στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό, ενώ παρόμοιο υλικό υπάρχει και στις πόρτες. Βελτιώσεις είχαν γίνει και στο σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 με τη μεγαλύτερη οθόνη αφής των 7,1 ιντσών (δεν τοποθετούνταν στις βασικές εκδόσεις). Από πλευράς χώρων, το εσωτερικό του προηγούμενου Yaris είναι άνετο για τέσσερα άτομα, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 286 λίτρα (όσο και στο νέο Yaris).