Η πλειοψηφία των αγοραστών που αναζητούν ένα οικονομικό σε τιμή και πάγια έξοδα αυτοκίνητο, προσανατολίζονται στα μίνι και μικρά μοντέλα. Ειδικά όταν πρόκειται για το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας για να καλύπτει τις καθημερινές υποχρεώσεις ή το πρώτο για τους νέους οδηγούς, τότε το μεταχειρισμένο αποτελεί λύση.
Μια πολύ τίμια πρόταση, η οποία ξεχωρίζει για την αξιοπιστία, τα χαμηλά κόστη αγοράς και συντήρησης, την πρακτικότητα και ευκολία στην οδήγηση, είναι το πρώτης γενιάς Hyundai i10. Λανσαρίστηκε το 2008 και ανανεώθηκε το 2011, αποκτώντας αλλαγές στο αμάξωμα, στο εσωτερικό και στα μηχανικά του μέρη. Σήμερα διατίθενται στις εμπορίες των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αρκετά i10 1.1 του 2011-2013, σε τιμές που κυμαίνονται πάνω – κάτω κοντά στις 6.500 ευρώ. Στο βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται αερόσακος οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition και ηχοσύστημα. Ωστόσο, διατίθενται πιο πλούσιες εκδόσεις με ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αερόσακο συνοδηγού και περισσότερα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας.
Σε σχέση με το Atos που αντικατέστησε, το i10 ήταν με τεράστια διαφορά καλύτερο σε κάθε τομέα. Το ανανεωμένο i10 του 2011 διακρίνεται από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός άκρο του με τη χαριτωμένη εμφάνιση, ενώ αλλαγές υπήρχαν και πίσω. Το μήκους μόλις 3.566 χλστ. αμάξωμά του διευκολύνει εξαιρετικά τους ελιγμούς στην πόλη, όπως επίσης και το παρκάρισμα. Σίγουρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα γίνει το δεξί χέρι του οδηγού στις αστικές μετακινήσεις.
Νεανική παραμένει και η εικόνα στο εσωτερικό του με την προσεγμένη ποιότητα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Όλες οι επιφάνειες είναι καλυμμένες από πλαστικό και δεν φαίνονται μεταλλικά τμήματα, ενώ η συναρμογή είναι στιβαρή. Ο οδηγός θα εκτιμήσει ακόμα την πολύ καλή εργονομία και τη βολική, ψηλή θέση του επιλογέα ταχυτήτων. Οι χώροι του ικανοποιούν για τις ανάγκες τεσσάρων ατόμων, με το πορτ μπαγκάζ των 225 λίτρων να είναι αρκετό για την καθημερινότητα.
Το i10 είναι εξαιρετικά ευκολοδήγητο και φιλικό ως προς τον οδηγό του. Οι αναρτήσεις του είναι ρυθμισμένες με γνώμονα την άνεση, το τιμόνι παρέχει καλή αίσθηση και «κόβει» αρκετά. Επαρκής κρίνεται και ο 4κύλινδρος κινητήρας των 1.1 λτ., με τους 67 ίππους και τα 98 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ. Εμφανίζει καλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές και διαθέτει το απαιτούμενο νεύρο. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 15,6 δλ. και η εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5,0 λτ./100 χλμ.
Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.