Η επιλογή ενός αυτοκινήτου αποτελεί για αρκετούς σπαζοκεφαλιά, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για καινούργιο ή μεταχειρισμένο. Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος θα ψάξει και τελικά θα καταλήξει στο καλύτερο δυνατό μοντέλο με βάση τα λεφτά που διαθέτει. Για καινούργιο οι τιμές ξεκινούν από σχεδόν 16.000 ευρώ, ποσό που είναι απαγορευτικό για όσους θέλουν ένα φθηνό αυτοκίνητο πόλης. Οπότε θα κοιτάξουν προς τα μεταχειρισμένα με πολύ λιγότερα χρήματα, κάνοντας τα… στραβά μάτια ακόμα και αν έχουν μερικές γρατσουνιές και φυσιολογικές φθορές.
Στην αγορά των μεταχειρισμένων υπάρχουν αξιόλογα αυτοκίνητα -για τα λεφτά τους, ιδανικά για την πόλη, αξιόπιστα, απλής τεχνολογίας, οικονομικά στη χρήση και συντήρηση, με τα απαραίτητα κομφόρ και σε τιμές που ξεκινούν από 5.000 ευρώ. Μια τέτοια περίπτωση είναι το τέταρτης γενιάς Nissan Micra, για το οποίο υπάρχει μεγάλη προσφορά σε αριθμό μεταχειρισμένων οχημάτων. Μοντέλα που έχουν ταξινομηθεί μεταξύ 2011 έως 2015 πωλούνται πολλά σε τιμές μέχρι 7.000 ευρώ.

Το τελευταίο προσιτό σε τιμές Micra παρουσιάστηκε το 2010 και ανανεώθηκε το 2013, ενώ το 2016 αντικαταστάθηκε από το σαφώς καλύτερο αλλά σημαντικά ακριβότερο 5ης γενιάς Micra. Εδώ και λίγο καιρό έκανε την εμφάνισή του το εντελώς νέο και για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρικό, 6ης γενιάς Micra με την αναμενόμενα πιο υψηλή τιμή από ποτέ άλλοτε. Το Micra K13 είναι ένα ιδανικό αστικό αυτοκίνητο με κόμπακτ διαστάσεις (μήκος 3.780 χλστ. και πλάτος 1.675 χλστ.) και «ζωηρό» κινητήρα.
To 1.200άρι μηχανικό σύνολο με την ισχύ των 80 ίππων και 110 Nm ροπής είναι αρκετό για τη σβέλτη κίνηση (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ.) του αμαξώματος των 910 κιλών. Εμφανίζει θετικό τράβηγμα και απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, ενώ ένα μικρό «τρέμουλο» λόγω 3κύλινδρης κεφαλής γίνεται ελαφρώς αισθητό στο ρελαντί. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 113 ευρώ. Η ευκολία στην οδήγηση και στους χειρισμούς, η πολύ καλή ορατότητα και η ευελιξία που παρέχει στο δρόμο το Micra είναι τα πρώτα στοιχεία που εκτιμά δεόντως ο οδηγός στην πόλη. Η ανάρτησή του με τη μαλακή ρύθμιση παρόλο που είναι προσανατολισμένη στην άνεση, κάνει αισθητές στους επιβάτες τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος, συν του ότι περνούν κραδασμοί στο τιμόνι.
Όπως εξωτερικά, έτσι και στην καμπίνα τους τέταρτης γενιάς Micra κυριαρχούν οι καμπύλες επιφάνειες και η απλότητα στη σχεδίαση, στοιχεία που συμβαδίζουν με το νεανικό και λιτό προφίλ του αυτοκινήτου. Ανάλογα την έκδοση υπάρχουν εσωτερικά που είναι σκουρόχρωμα, ή με πιο ανοιχτές αποχρώσεις ή και διχρωμία. Η εργονομία είναι απροβλημάτιστη, χώροι και θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν πολλοί (διπλό ντουλαπάκι συνοδηγού). Όσον αφορά την κατασκευή του ικανοποιεί περισσότερο με την καλή συναρμογή, παρά μα την άγρια και φθηνή όψη και υφή των σκληρών πλαστικών. Σε χώρους για τους επιβάτες εξυπηρετεί τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 265 λίτρων φτάνει έως τα 1.132 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω διαιρούμενων καθισμάτων.













































