Με τις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων συνεχώς να παίρνουν τον ανήφορο, κάποιοι καταναλωτές δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν και έτσι ψάχνουν στα μεταχειρισμένα. Με ένα βατό ποσό της τάξεως των 10.000 ευρώ υπάρχουν μοντέλα λίγων ετών, οικονομικά στη χρήση, αξιόπιστα και με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, τα οποία προορίζονται κυρίως για τις αστικές μετακινήσεις.
Μια τέτοια αξιόλογη περίπτωση που αξίζει να δείτε, είναι το προγενέστερο Hyundai i20 1.2. Με ένα καλό ψάξιμο και πάντα μαζί με διεξοδικό έλεγχο, σίγουρα θα βρεθεί ένα που να ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας. Ταξινομημένα αυτοκίνητα του 2015 έως 2017 διατίθενται αρκετά στην αγορά των μεταχειρισμένων και σε τιμές που κυμαίνονται κατά μέσο όρο στις 10.000 ευρώ (+/- 1.000 ευρώ). Πληροφοριακά, το προηγούμενο Hyundai είχε ψηφιστεί το 2019 ως το «Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο της χρονιάς», από τη βρετανική εταιρία FirstCar.
Σχεδιαστικά διατηρείται νεανικό και σύγχρονο, παραμένοντας ένα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα στο Β-Segment (μήκος 4.035 χλστ., πλάτος 1.734 χλστ., ύψος 1.474 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ.). Γεγονός που έχει άμεσο αντίκτυπο και στους χώρους, καθώς είναι σε θέση να φιλοξενήσει χωρίς καμία παραχώρηση τέσσερα ενήλικα άτομα. Μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 326 λίτρων. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλά, με λεπτό μαλακό πλαστικό σε ένα μεγάλος μέρος του ταμπλό, ενώ ακόμη και οι σκληρές επιφάνειες είναι ευχάριστες στην όψη. Στο βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, ράδιο CD, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, φώτα ομίχλης κ.λπ.
Ικανός για τις ανάγκες κίνησης του i20, είναι ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.200άρης κινητήρας, των 84 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και των 122 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σφιχτής κλιμάκωσης 5άρι μηχανικό κιβώτιο παρέχει την απαιτούμενη ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, ενώ χαρίζει ικανοποιητικές επιδόσεις στο αμάξωμα των 980 κιλών. Συγκεκριμένα επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, με πραγματική κατανάλωση που κυμαίνεται στα 7 λτ./100 χλμ.
Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί στο δρόμο, καθώς προσφέρει ότι ακριβώς θέλει κανείς από ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Ευελιξία, ευκολία στην οδήγηση και στους χειρισμούς, καλή άνεση από τις αναρτήσεις και χαμηλό θόρυβο κύλισης. Παράλληλα, το μικρό Hyundai είναι σταθερό σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ενώ στις στροφές οι κλίσεις είναι λογικές και πατάει με σιγουριά. Άλλωστε, το πλαίσιο του 2ης γενιάς i20 διέθετε αυξημένη κατά 81% στρεπτική ακαμψία και υψηλό ποσοστό (42%) από χάλυβα υψηλής αντοχής.
Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία