Η Toyota εισήλθε στη δημοφιλή και αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων SUV στα τέλη του 2016 με το τολμηρό σχεδιαστικά C-HR, το οποίο κατάφερε και σκαρφάλωσε ψηλά σε πωλήσεις. Στην Ελλάδα από το 2017 έως τον Ιανουάριο του 2022 έχουν ταξινομηθεί συνολικά 9.422 C-HR, ενώ πιο πετυχημένη χρονιά ήταν το 2021 με 2.934 οχήματα και πρώτη θέση στα C-SUV.
Τα 6 αυτά χρόνια το C-HR έχει δεχτεί ορισμένες επιδερμικές αναβαθμίσεις, ωστόσο ουσιαστικά παραμένει το ίδιο σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό. Πιο δημοφιλής κινητήρας είναι αναμενόμενα ο υβριδικός 1.800άρης, με τις τιμές ενός καινούργιου μοντέλου να ξεκινούν από τις 24.540 ευρώ για την αρχική έκδοση C-Enter και από 26.800 ευρώ η επόμενη C-LUB. Σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει όλα τα γνωστά και απαραίτητα πλέον συστήματα ασφαλείας, ανέσεων και υποβοήθησης του οδηγού.
Στην αγορά των μεταχειρισμένων θα βρει κανείς αρκετά οχήματα με πρώτη ταξινόμηση από το 2017 έως το 2019 και σε τιμές που κυμαίνονται κατά μέσο όρο κοντά στις 22.000 με 23.000 ευρώ. Κοινώς, η απαξίωση του C-HR είναι πολύ χαμηλή, καθώς έχει «χάσει» περίπου 2.000-3.000 ευρώ και οι διαφορές συγκριτικά με ένα ολοκαίνουργιο δεν είναι μεγάλες. Βέβαια όποιος «καίγεται» να πάρει εδώ και τώρα ένα Toyota C-HR θα κοιτάξει να αποκτήσει κάποιο από δεύτερο χέρι και σίγουρα θα πετύχει ένα καλό αυτοκίνητο. Οι βασικοί λόγοι που έχει κρατήσει ψηλά τις τιμές του είναι ότι δεν έχει αλλάξει γενιά, η πολύ χαμηλή κατανάλωση του υβριδικού συνόλου, ο ενδιαφέρον σχεδιασμός του και η αξιοπιστία που συνοδεύει την Toyota.
Όσον αφορά το C-HR Hybrid των 1.8 λτ. με τη συνδυαστική ισχύ των 122 ίππων, το θερμικό μοτέρ παράγει 98 ίππους και 142 Nm ροπής και ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 72 ίππους και 163 Nm ροπής. Μεγάλο ατού είναι κατανάλωση των 5,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, συν την ευκολία στην οδήγηση που παρέχει το αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Επιπλέον μπορεί να διανύσει αρκετές αποστάσεις με μόνο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, ωστόσο σε συνθήκες πίεσης το 1.800άρι μηχανικό σύνολο ακούγεται αρκετά. Επίσης εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Στην οδήγηση το C-HR είναι ξεκούραστο, λόγω της ηλεκτρικής κίνησης και των σωστά ρυθμισμένων αναρτήσεων, γιατί ταιριάζουν κατάλληλα άνεση και πολύ καλή σταθερότητα.
Στα θετικά στοιχεία του C-HR ανήκει και το μινιμάλ αισθητικής εσωτερικό του, με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τα μαλακά υλικά στο ταμπλό. Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η στάνταρ οθόνη αφής των 8 ιντσών που βρίσκεται ψηλά στην κεντρική κονσόλα και από εκεί γίνεται ο έλεγχος διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου. Ο οδηγός του Toyota C-HR δεν θα δυσκολευτεί να βρει την κατάλληλη θέση, όμως οι πίσω επιβάτες δεν θα αισθανθούν άνετα, λόγω κυρίως των πολύ μικρών παραθύρων. Για τις αποσκευές υπάρχουν 377 λίτρα, τα οποία είναι λίγα για τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς μικρότερα SUV είναι πιο ευρύχωρα.