Η αγαπημένη κατηγορία των αγοραστών σήμερα, δεν είναι άλλη από αυτή των SUV, αφού συγκεντρώνει το 50% των πωλήσεων. Πιο δημοφιλή στα καινούρια SUV είναι τα μικρά, καθώς προσφέρονται σε προσιτές τιμές, είναι πρακτικά, εύκολα στην οδήγηση και με ελκυστικό σχεδιασμό -στην πλειοψηφία τους.
Για να αποκτήσει κανείς τώρα ένα ολοκαίνουργιο κόμπακτ SUV με κινητήρα πετρελαίου για περισσότερη οικονομία στην κατανάλωση, θα πρέπει να καταβάλλει τουλάχιστον 22.000 ευρώ ή και περισσότερα, ενώ οι επιλογές δεν είναι πολλές. Οπότε όσοι έχουν διαθέσιμο πολύ λιγότερο προϋπολογισμό, θα πρέπει να προσανατολιστούν σε ένα μεταχειρισμένο diesel B-SUV, μιας και με πολύ λιγότερα χρήματα μπορεί να βρεθεί ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση αποτελεί το προγενέστερο Nissan Juke 1.5 dCi. Με το ποσό των 13.000-14.000 ευρώ διατίθενται αυτοκίνητα με ταξινόμηση το 2014-2016 και χωρίς ελλείψεις στον εξοπλισμό. Να σημειωθεί ότι το 2015 λανσαρίστηκε το ανανεωμένο Juke (πρώτη φορά εμφανίστηκε το 2011), με αλλαγές στο ευφάνταστου σχεδιασμού αμάξωμα και στο μοντέρνο του εσωτερικό.
Το τελευταίο διακρίνεται ακόμα για τον ευχάριστο διάκοσμο, ενώ τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν τόσο με την υφή τους όσο και με το φινίρισμα και συναρμογή. Ξεχωριστό στοιχείο εξοπλισμού είναι το Nissan Dynamic Control, όπου μέσω των μπουτόν «Climate» και «D-Mode» στην κονσόλα, γίνεται ο χειρισμός του κλιματισμού και των επιλογών οδήγησης -Normal, Sport ή Eco. Οι πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλίζονται και με το σύστημα πολυμέσων NissanConnect με την οθόνη αφής των 5,8 ιντσών. Όσον αφορά τους χώρους, στο πίσω κάθισμα είναι σχετικά περιορισμένοι για τους λίγο πιο ψηλούς. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 354 λίτρα (έναντι 251 λτ. στο προ facelift).
O 1.500άρης κινητήρας πετρελαίου ταιριάζει ιδανικά στο Juke, αφού το κινεί με άνεση, ενώ παράλληλα είναι πολύ ολιγαρκής σε καύσιμο. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και πλούσια ροπή 260 Nm στις 1.750 σ.α.λ., προσφέροντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Η πραγματική κατανάλωση βρίσκεται στα 5,5 λτ./100 χλμ.
Στην οδήγηση το Juke είναι πολύ εύκολο στους χειρισμούς και ευχάριστο σε κάθε διαδρομή, χάρη και στη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων. Ωστόσο δεν θα ικανοποιήσει όσους δίνουν περισσότερη έμφαση στην άνεση.