Πολύ αξιόπιστο SUV σε τιμές από 10.000 ευρώ

  • Suzuki-Vitara-off-road
  • Δοκιμή Suzuki Vitara ντίζελ 4×4 1.6 DDiS 120 HP AllGrip
  • Suzuki Vitara 16D auto (3)
  • Suzuki Vitara (5)
  • Suzuki Vitara (9)
  • suzuki vitara 1.0 interior (1)
  • suzuki vitara 1.0 interior (4)
  • suzuki vitara 1.0 interior (10)
  • suzuki vitara 1.0 interior (8)
  • suzuki vitara 1.0 interior (11)
  • suzuki vitara 1.0 interior (13)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Suzuki-Vitara-off-road.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2017/02bbb731a01ff7eaefb17e572764526883_4_XL.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2018/07/Suzuki-Vitara-12c6D-auto-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/06/Suzuki-Vitara-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/06/Suzuki-Vitara-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/06/suzuki-vitara-1.0-interior-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/06/suzuki-vitara-1.0-interior-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/06/suzuki-vitara-1.0-interior-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/06/suzuki-vitara-1.0-interior-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/06/suzuki-vitara-1.0-interior-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/06/suzuki-vitara-1.0-interior-13.jpg

Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου είναι βαρύνουσας σημασίας για όσους αγοράζουν ένα νέο αμάξι και έχουν σκοπό να το κρατήσουν για αρκετά χρόνια, ενώ ιδιαίτερη σημασία δίνεται και στα μεταχειρισμένα. Κανείς δεν θέλει να βγάζει βλάβες το αμάξι του και να τρέχει στα συνεργεία ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα, παρά μόνο να πηγαίνει εκεί για το τακτικό service και την αντικατάσταση των απαραίτητων αναλώσιμων.

Ένα αυτοκίνητο που έχει διαπρέψει στον τομέα της αξιοπιστίας, είναι το υπάρχον Suzuki Vitara, το οποίο παράγεται εδώ και μια δεκαετία, έχοντας δεχτεί όλο αυτό το χρονικό διάστημα αλλαγές και αναβαθμίσεις σε σχεδιασμό, κινητήρες, εξοπλισμό και τεχνολογίες. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ετήσιων ελέγχων (με πάνω από 10 εκατομμύρια οχήματα) που ανακοίνωσε η TÜV Γερμανίας το 2024, το Suzuki Vitara ηλικίας 8-9 ετών εμφάνισε το χαμηλότερο ποσοστό βλαβών, ενώ αντίστοιχα και στις ηλικιακές ομάδες των 6-7 ετών και 4-5 ετών ήταν από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.

Μεταχειρισμένα Suzuki Vitara τελευταίας γενιάς πωλούνται πάρα πολλά στην Ελλάδα, με το φθηνότερο να ξεκινά από σχεδόν 10.000 ευρώ. Μέχρι το βατό ποσό των 15.000 ευρώ διατίθενται δεκάδες, τα περισσότερα από αυτά με τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα σε 2WD ή 4WD, λίγα με τον βενζίνης των 1.6 λτ. και κάποια με τον 1.0 Boosterjet. Το μηχανικό σύνολο 1.6 DDiS με την ισχύ των 120 ίππων και τη ροπή των 320 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. ταιριάζει ιδανικά στο Vitara, αφενός γιατί το κινεί με μεγάλη άνεση, αφετέρου γιατί έχει χαμηλή κατανάλωση. Επίσης, δεν παρουσιάζει ενοχλητικούς θορύβους, ενώ το τράβηγμα είναι γεμάτο από τις χαμηλές στροφές. Επιταχύνει το Vitara στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ. (12,4 δλ. το 4WD) και αυξάνει πολύ εύκολα ρυθμό εν κινήσει. Η κατανάλωση σε πραγματικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται κοντά στα 6 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 106 γρ./χλμ. (111 γρ./χλμ. το 4WD).

Ο μικρότερος 1.0 Boosterjet διατέθηκε για μόλις δύο χρόνια, μεταξύ 2018-2020. Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος ξεχωρίζει αμέσως για την πολύ ραφιναρισμένη του λειτουργία, ενώ οι 112 ίπποι και τα 170 Nm που αποδίδει συνδυάζονται με ένα σωστής κλιμάκωσης 5άρι χειροκίνητο σασμάν. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ., καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 7,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 121 γρ./χλμ. CO2. Όσον αφορά τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 VVT, αποδίδει 120 ίππους και 156 Nm ροπής. Επιταχύνει το Vitara από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,0 δλ., καταναλώνει 5,6 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και εκπέμπει 130 γρ./χλμ. CO2.

Ανεξαρτήτως κινητήρα και χρονιάς, το σύγχρονο Vitara διακρίνεται για την ευελιξία και την ευκολία στους χειρισμούς και στην οδήγηση. Σε αυτό συμβάλλουν και οι μαζεμένες του διαστάσεις (μήκος 4.175 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ.), ενώ το αυξημένο ύψος των 1.610 χλστ., μαζί με τις μεγάλες και πολλές γυάλινες επιφάνειες και την απόσταση από το έδαφος των 175 χλστ. ευνοούν την πρακτικότητα και την περιμετρική ορατότητα. Το εσωτερικό του είναι εργονομικό, με καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (375 λτ.).

Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η ασφαλής οδική του συμπεριφορά, είτε κινείται στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων σε σβέλτους ρυθμούς, είτε σε στροφές. Εκεί υπό πίεση οι αντιδράσεις του είναι ήπιες και προβλέψιμες, ενώ το τετρακίνητο δύσκολα «ξεκολλά» από την άσφαλτο. Το πρόγραμμα Auto κάνει μια χαρά δουλειά στις περισσότερες των περιστάσεων, το Sport ενισχύει την απόκριση στο γκάζι, το Snow κάνει το ακριβώς αντίθετο, ενώ στο Lock η μετάδοση της κίνησης μοιράζεται ισόποσα μεταξύ των δυο αξόνων (50-50) μέχρι τα 40 χλμ./ώρα.

Get it on Google Play Download on the App Store