Το Toyota Yaris αποτελεί σταθερή αξία στην ελληνική αγορά, αφού χρόνια τώρα είναι ένα πολύ δημοφιλές μοντέλο. Σε συνδυασμό και με την ισχυρή παράδοση που έχει και στον τομέα της αξιοπιστίας, τα μεταχειρισμένα Yaris κρατάνε ψηλά τη μεταπωλητική τους αξία. Παράλληλα οι ανατιμήσεις σε όλα τα αυτοκίνητα ώθησαν και άλλο προς τα πάνω τις τιμές τους, με αποτέλεσμα τα Yaris λίγων ετών να πωλούνται ακόμα και πιο ακριβά από όσο είχαν αγοραστεί καινούργια.
Στην αγορά διατίθενται πολλά υβριδικά, αμιγώς βενζίνης και πετρελαίου. Τα ντίζελ είναι αυτά που έχουν χαμηλότερες τιμές και συμφέρουν ιδιαιτέρως, αφού ο 1.4 D-4D κινητήρας συνδυάζει πολύ καλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση. Yaris diesel με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2014 έως 2018 υπάρχουν δεκάδες σε αγγελίες, ενώ κατά μέσο όρο μπορεί να τα βρει κανείς σε τιμές μεταξύ 10.000-12.000 ευρώ, όταν τα Hybrid πωλούνται από 13.500-16.500 ευρώ.
Το 4κύλινδρο και 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 1.364 κ.εκ. έχει ισχύ 90 ίππων και 205 Nm ροπής, ενώ εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ.) και εν κινήσει. Εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα και πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και συνεργάζεται πολύ καλά με το θετικό σε αίσθηση και με κοντές διαδρομές λεβιέ των 6 ταχυτήτων. Η πραγματική κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,5 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι τώρα με μέση πανελλαδική τιμή ντίζελ 1,706€/λτ. τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν λίγο παραπάνω από 9 ευρώ/100 χλμ. Το ίδιας γενιάς 1.5 Hybrid 100 hp έχει ίδια κατανάλωση, αλλά με τιμή 95άρας στα 1,960€/λτ. το κόστος ανεβαίνει στα 11 ευρώ/100 χλμ.
Στην οδήγηση το Yaris 1.4 D-4D παρουσιάζεται ευχάριστο, ξεκούραστο και εύκολο στους χειρισμούς στην πόλη, όπου θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα. Παρά τον αστικό του προσανατολισμό, είναι σε θέση να καλύψει εύκολα και ταξίδια, με τη συνδρομή και του γεμάτου ροπή κινητήρα. Στις ευθείες των εθνικών οδών κινείται με ασφάλεια ανεξαρτήτως ταχύτητας, ενώ στις στροφές εμφανίζει καλή πρόσφυση και κράτημα. Θα γλιστρήσει προοδευτικά και ελεγχόμενα με την ανάλογη πίεση από τον οδηγό, όμως όχι για πολύ αφού θα αναλάβει δράση το VSC.
Το προγενέστερο Yaris και ειδικά το ανανεωμένο μοντέλο είχε πολλές αλλαγές και βελτιώσεις εξωτερικά και στο εσωτερικό. Στο facelift του 2014 ανασχεδιάστηκε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και είχε γίνει περισσότερη χρήση μαλακού πλαστικού στην κεντρική μπροστινή επιφάνεια. Αναβαθμισμένο ήταν και το σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 (στις πιο πλούσιες εκδόσεις) με τη μεγαλύτερη οθόνη αφής των 7 ιντσών, αντί 6,1 ιντσών πριν. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκαν οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, με το πορτ μπαγκάζ των 286 λίτρων να είναι ίδιο σε χωρητικότητα με του υπάρχοντος Yaris.