Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έχουν πάρει τα πάνω τους σε πωλήσεις και σε τιμές τους τελευταίους μήνες, λόγω των ανατιμήσεων στα καινούργια, αλλά και εξαιτίας των καθυστερήσεων στις παραδόσεις κάποιων νέων μοντέλων. Ορισμένοι βρίσκουν ως άμεση ή και αναγκαστική την επιλογή μεταχειρισμένου, προκειμένου να γλιτώσουν χρόνο και χρήμα και να εξυπηρετήσουν τις όποιες ανάγκες τους.
Ειδικά για τις μετακινήσεις στην πόλη που αφορούν την πλειοψηφία των οδηγών, οι προτάσεις αγοράς είναι πάρα πολλές. Όπως ισχύει και στην περίπτωση του Citroen C3 1.6 BlueHDi, αφού διατίθενται αρκετά οχήματα του 2017-18, σε τιμές που κυμαίνονται κατά μέσο όρο γύρω στις 12.000 ευρώ. Φυσικά υπάρχουν φθηνότερα αλλά και ακριβότερα, τα οποία μπορεί να δει ο ενδιαφερόμενος κάνοντας την σχετική αναζήτηση σε sites αγγελιών. Εύλογα κάποιοι μπορεί να έχουν ενδοιασμούς σχετικά με την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα, επειδή το ντίζελ κίνησης ακρίβυνε, όμως δεν παύει να προσφέρει σημαντικά χαμηλότερο κόστος από τη βενζίνη, λόγω μικρότερης κατανάλωσης.
Ο 1.600άρης 8βάλβιδος diesel προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Στην αρχική αποδίδει 75 ίππους και 233 Nm ροπής, χαρίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,1 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 171 χλμ./ώρα. Η μέση πραγματική κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,5 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 83 γρ./χλμ. Το τράβηγμά του είναι θετικό μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. που αποδίδεται η ισχύς, όμως σε πιο υψηλές στροφές πέφτει η απόδοσή του. Ο πιο δυνατός φτάνει τα 100 άλογα και 254 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ., μέγιστη ταχύτητα 186 χλμ./ώρα, κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και CO2 95 γρ./χλμ. Οπότε, το πιο δυνατό μοτέρ είναι σαφώς προτιμότερο. Αρνητικό γνώρισμα αμφοτέρων είναι ο επιλογέας των ταχυτήτων με τις μεγάλες διαδρομές.
Στην οδήγηση, το C3 κάνει άμεσα αισθητό στον οδηγό του ότι είναι εστιασμένο στην άνεση. Οι μαλακές αναρτήσεις του φιλτράρουν με επιτυχία τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ τα αναπαυτικά καθίσματα τύπου πολυθρόνας διατηρούν ξεκούραστους τους επιβάτες. Στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, το μικρό Citroen είναι ευθύβολο και στις στροφές θα παρουσιάσει κλίσεις όταν πιεστεί, παρόλα αυτά δεν επηρεάζεται το πολύ καλό κράτημα και η σιγουριά που αποπνέει.
Το σικ σχεδιαστικά αμάξωμα του Citroen C3 παραμένει μέχρι σήμερα ελκυστικό, όπως και το λιτής αισθητικής εσωτερικό του. Για την κατασκευή του έχει γίνει ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών, αν και η συναρμογή τους είναι στιβαρή. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει ένα απλό ηχοσύστημα στις βασικές εκδόσεις ή μια οθόνη αφής στις πιο πλούσιες. Το infotainment είναι σαφώς πιο ωραίο στην όψη, ωστόσο το πιο απλό διαθέτει κουμπιά και χειριστήρια για τον κλιματισμό, με αποτέλεσμα να κερδίζει σε εργονομία. Όσον αφορά τους χώρους, το C3 είναι από τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας του για τους επιβάτες, με αρκετό παράλληλα πορτ μπαγκάζ 300 λίτρων.
Σημείωση: Τα εικονιζόμενα αυτοκίνητα δεν αφορούν αγγελίες.