Η αγορά του αυτοκινήτου κατακλύζεται από εκατοντάδες μοντέλα, που είναι σε θέση να ικανοποιήσουν κάθε απαίτηση του αγοραστή σε όλα τα επίπεδα. Ακόμα και τα πιο οικονομικά διαθέτουν αξιόλογα χαρακτηριστικά και είναι εφοδιασμένα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας. Βέβαια η πρόοδος αυτή έχει παρασύρει σημαντικά και τις τιμές προς τα πάνω. Φθηνό αυτοκίνητο μπορεί να αποκτήσει κανείς μόνο αναζητώντας στα μεταχειρισμένα, μεταξύ των οποίων κάποια έχουν χάσει λίγα χρήματα από όταν ήταν καινούργια.
Μια τέτοια περίπτωση με χαμηλή απαξίωση τιμής, είναι το πρώτης γενιάς Hyundai i10. Σήμερα με τον κινητήρα των 1.1 λτ. και με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2012-2013 πωλείται κατά μέσο όρο κοντά στις 6.300 ευρώ. Τον Ιανουάριο του 2013 οι τιμές του ξεκινούσαν από μόλις 8.850 ευρώ (με την έκπτωση των 1.340 ευρώ που ίσχυε). Γεγονός που σημαίνει ότι μετά από τόσα χρόνια έχει χάσει μόνο 2.500 ευρώ ή σχεδόν το 30% της αρχικής τιμής του. Κάτι που αποδίδεται σε πολλούς παράγοντες, όπως είναι η αξιοπιστία του μοντέλου και της Hyundai, η πρακτικότητα και ευελιξία του στην πόλη, καθώς και το οικονομικό κόστος χρήσης του.
Στις αγγελίες των μεταχειρισμένων υπάρχουν σε αφθονία Hyundai i10 1.1 του 2012-2013 και σίγουρα ανάμεσα σε αυτά είναι και κάποια που ξεχωρίζουν. Να υπενθυμίσουμε ότι το πρώτης γενιάς i10 παρουσιάστηκε το 2007, ανανεώθηκε το 2010 και αντικαταστάθηκε στην Ευρώπη το 2013. Το μίνι Hyundai είναι σε θέση να εξυπηρετήσει απίστευτα όσους κινούνται καθημερινά στην πόλη, λόγω και των μαζεμένων διαστάσεών του (μήκος 3.585 χλστ.). Παρόλα αυτά στο εσωτερικό του με τη γεροδεμένη κατασκευή και την πολύ καλή εργονομία θα φιλοξενηθούν εύκολα τέσσερα ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος. Σε ότι έχει να κάνει με το χώρο αποσκευών, αυτός έχει 225 λίτρα και εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Ο αρχικός κινητήρας των 1.1 λίτρων κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο και είναι ολιγαρκής σε καύσιμο, ωστόσο αρνητικό του στοιχείο αποτελεί ο τονισμένος θόρυβος του κινητήρα στις πιο υψηλές στροφές. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις αποδίδει 69 ίππους και 99 Nm ροπής, επιταχύνει το αμάξωμα των 905 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,0 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 156 χλμ./ώρα. Επίσης, η μέση κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμα: Full Hybrid SUV 141 ίππων με 25.090 ευρώ
Το i10 προσφέρει απροβλημάτιστες αστικές μετακινήσεις, καθώς είναι ιδιαίτερα φιλικό προς τον οδηγό και προβλέψιμο ακόμα και όταν οδηγείται στο όριο. Επίσης, η σχετικά ψηλή θέση οδήγησης και η καλή περιφερειακή ορατότητα ευνοούν. Οι αναρτήσεις του είναι ρυθμισμένες με γνώμονα την άνεση, το τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση και «κόβει» αρκετά.