Ο περισσότερος κόσμος κινείται κυρίως εντός των μεγαλουπόλεων, οπότε είναι εύλογο να αναζητά ένα οικονομικό στην αγορά και στη χρήση αυτοκίνητο, αλλά και ευέλικτο. Στα καινούργια οι φθηνότερες προτάσεις ξεκινούν από τις περίπου 13.000 ευρώ για μίνι μοντέλο, χρήματα τα οποία για κάποιους μπορεί να είναι αρκετά. Επομένως στρέφονται προς τα μεταχειρισμένα.
Μια καλή και με χαμηλά κόστη πρόταση, είναι το τελευταίας γενιάς Citroen C1 (πρόσφατα έληξε η παραγωγή του). Το γαλλικό μίνι προσφέρεται σε χαμηλότερες τιμές έναντι των «ομόσταυλων» Peugeot 108 και Toyota Aygo, ενώ αποτελεί ένα από τα φθηνότερα αυτοκίνητα 5ετίας που μπορεί να αποκτήσει κανείς. Τα μοντέλα του 2016-2017 πωλούνται κατά μέσο όρο κοντά στις 8.000 ευρώ.
Το νεανικό και ελκυστικό σε σχεδίαση αμάξωμά του με μήκος μόλις 3.466 χλστ., πλάτος 1.615 χλστ., ύψος 1.460 χλστ. και μεταξόνιο 2.340 χλστ. είναι «βάλσαμο» στην πόλη, καθώς ελίσσεται και παρκάρει με χαρακτηριστική ευκολία. Παρά τον αστικό του προσανατολισμό, το C1 πατάει με σιγουριά και είναι αρκετά σταθερό σε ρυθμούς αυτοκινητόδρομου, ενώ και σε στροφές δεν θα φοβίσει τον οδηγό του. Επιπλέον, ο 1.000άρης κινητήρας των 69 ίππων και 95 Nm ροπής είναι πολύ πρόθυμος από τις χαμηλές στροφές, ελαστικός και με ζωντάνια μέχρι τους υψηλότερους ρυθμούς. Προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,0 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 155 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα οι απαιτήσεις του σε καύσιμο είναι συγκρατημένες, αφού σε πραγματικές συνθήκες καίει γύρω στα 6 λτ./100 χλμ.
Νεανικά χαρακτηριστικά παρουσιάζει και το λιτό εσωτερικό του, όπου έμφαση έχει δοθεί στην ευχρηστία. Από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό είναι γεροδεμένα, ωστόσο οι γυμνές μεταλλικές επιφάνειες μετριάζουν την εικόνα. Στον τομέα των χώρων, εμπρός οι δύο επιβάτες θα κάτσουν άνετα, όμως στο πίσω κάθισμα οι ανέσεις είναι λιγοστές, όπως και το μικρό πορτ μπαγκάζ των 180 λίτρων.