Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
Για να αγοράσει κανείς σήμερα ένα καινούργιο αυτοκίνητο θα πρέπει να υπολογίζει το λιγότερο 15.000-16.000 ευρώ, αφού από αυτά τα χρήματα ξεκινούν τα φθηνότερα μίνι μοντέλα. Όσο δηλαδή κόστιζαν παλαιότερα τα περισσότερα supermini ή ακόμα και μικρομεσαία χάτσμπακ. Ακόμα και τα μεταχειρισμένα μικρά αυτοκίνητα λίγων ετών έχουν ακριβύνει, αφού τα 5ετίας πωλούνται κατά μέσο όρο […]
Η Skoda έχει ισχυρή παρουσία εδώ και πολλά χρόνια στη μεσαία κατηγορία με την Octavia, η οποία ανέκαθεν αποτελούσε ένα value for money αυτοκίνητο. Η προγενέστερη διαθέτει ακόμα και σήμερα αξιόλογα χαρακτηριστικά και είναι σε θέση να καλύψει με το παραπάνω όσους θέλουν ένα ευρύχωρο, ποιοτικό και ασφαλές οικογενειακό μοντέλο. Οι τιμές που πωλείται με […]
Η Toyota είναι εδώ και πολλά χρόνια ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ελλάδα, με μοντέλα όπως το Yaris, το Corolla, το C-HR, κ.λπ., να βρίσκονται στη πρώτη γραμμή των πωλήσεων. Πλέον, για να αποκτήσει κανείς ένα νέο Toyota, θα πρέπει να υπολογίζει τουλάχιστον από 15.470 ευρώ και άνω, όσο δηλαδή ξεκινά η βασική έκδοση του νέου Toyota […]
SUV υπάρχουν δεκάδες διαθέσιμα στην αγορά των καινούριων, αλλά και στα μεταχειρισμένα. Στη δεύτερη περίπτωση οι τιμές είναι σίγουρα χαμηλότερες, όμως χρειάζεται ακόμα περισσότερο ψάξιμο, γιατί το αυτοκίνητο θα πρέπει να ελεγχθεί εξονυχιστικά εξωτερικά, στο εσωτερικό, στα μηχανικά του μέρη και στα έγγραφά του. Θεωρητικά όσο πιο λίγα χρόνια μετράει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, τόσο μειώνονται […]
Τα φθηνά αυτοκίνητα όπως τα γνωρίζαμε πριν από μερικά χρόνια, αποτελούν πλέον μια ωραία ανάμνηση. Σήμερα για τα πιο οικονομικά καινούρια μίνι απαιτούνται το λιγότερο 15.000 ευρώ, ενώ τα μικρά βρίσκονται στις 20.000 ευρώ. Όσο δηλαδή κόστιζαν παλαιότερα μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα. Τώρα όσοι θέλουν φθηνό αυτοκίνητο με 10.000 ευρώ για παράδειγμα θα κοιτάξουν στα […]
Η Toyota μετράει πολλά χρόνια στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων με το Corolla, το οποίο έκανε ένα ενδιάμεσο «διάλλειμα» με το όνομα Auris. Η πρώτη γενιά του πωλούνταν από το 2006 έως το 2012, ενώ μεταξύ 2012 έως 2018 ήταν διαθέσιμο το σημαντικά αναβαθμισμένο δεύτερης γενιάς Auris. Τώρα τέτοια Auris με τον 1.33 λτ. κινητήρα […]
Η Ford έκανε την πρώτη είσοδό της στην Ευρώπη στα μικρά SUV με το EcoSport το 2014, όμως το 2015 προχώρησε σε αναβαθμίσεις για να είναι πιο κοντά με τα ευρωπαϊκά στάνταρ. Στην Ελλάδα λανσαρίστηκε τον Μάιο του 2016 με τους κινητήρες 1.0 λτ. EcoBoost 125 PS και 140 PS, καθώς και με τον πετρελαίου 1.5 […]
Οι εποχές όπου μπορούσε να αγοράσει κανείς ένα πολύ φθηνό καινούργιο αυτοκίνητο για να εξυπηρετηθεί στην πόλη, ανήκουν στο -όχι και τόσο μακρινό- παρελθόν. Μίνι μοντέλα ή και μικρά μέχρι το ποσό των 10.000 ευρώ προσφέρονταν αρκετά και διέθεταν τα βασικά απαραίτητα στον εξοπλισμό τους. Σίγουρα τα τωρινά μοντέλα είναι σημαντικά πιο πλούσια σε συστήματα […]
Αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου προσφέρονταν πάρα πολλά καινούργια πριν από λίγα χρόνια, ακόμα και από τις μικρότερες κατηγορίες των μίνι και μικρών. Βασικό τους προσόν ήταν -και παραμένει- η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου συγκριτικά με αντίστοιχα μοντέλα βενζίνης. Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το δημοφιλές Fiat Panda 1.3 Multijet, το οποίο έχει σταματήσει εδώ και καιρό […]
Για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη τα βασικά ζητούμενα είναι η ευελιξία, η χαμηλή κατανάλωση και η ευκολία στο παρκάρισμα. Ιδανικά είναι τα μίνι αυτοκίνητα γιατί διακρίνονται για την οικονομία τους στην αγορά, χρήση και κτήση, λόγω και των μικρών κινητήρων των 1.000 κ.εκ. Για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν περίπου από 15.000 […]
Η άνοδος των τιμών στα καινούργια αυτοκίνητα έχει αναγκάσει κάποιους που θέλουν να αγοράσουν, να κοιτάξουν προς τα μεταχειρισμένα. Και αυτά με τη σειρά τους έχουν ακριβύνει, ωστόσο μοντέλα άνω των 5 ετών είναι αρκετά πιο φθηνά συγκριτικά με αντίστοιχων κατηγοριών νέα. Τριάδα Mii, Citigo και up! Τρεις τέτοιες περιπτώσεις ομόσταυλων μίνι αυτοκινήτων, είναι τα […]
Η Renault εισήλθε δυναμικά στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV το 2013 με το Captur, σημειώνοντας πολύ καλές πωλήσεις στην Ευρώπη (πάνω από 1,5 εκατομμύρια μονάδες). Βασισμένο στην πλατφόρμα του Clio τέταρτης γενιάς, το πρώτο Captur δεν παρουσίασε καμία σχεδόν ομοιότητα εξωτερικά και στο εσωτερικό του με το μικρό γαλλικό χάτσμπακ, διαθέτοντας το δικό του […]