Η Toyota έχει ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα, αφού χρόνια τώρα βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Παράλληλα και στα μεταχειρισμένα η ζήτηση είναι μεγάλη, λόγω και της παράδοσης που έχει στον τομέα της αξιοπιστίας. Γεγονός που συμβάλλει με τη σειρά του στη μεταπωλητική αξία, αφού τα Toyota από δεύτερο χέρι κρατούν πιο υψηλές τιμές σε σχέση με άλλα μοντέλα ίδιων κατηγοριών.
Παρόλα αυτά μπορεί να βρει κανείς μεταχειρισμένα Toyota σε προσιτές τιμές, όπως είναι το πρώτης γενιάς Auris με τον κινητήρα των 1.33 λτ. Κατά μέσο όρο πωλούνται κοντά στις 7.000-8.000 ευρώ, ενώ η προσφορά είναι μεγάλη και υπάρχουν φθηνότερα αλλά και ακριβότερα. Παρουσιάστηκε το 2006, ανανεώθηκε το 2010 και και αντικαταστάθηκε από το δεύτερης γενιάς Auris το 2012. Οι αλλαγές αφορούσαν στον εξωτερικό σχεδιασμό (φανάρια, μάσκα, προφυλακτήρες), τη βελτίωση της ποιότητας στο εσωτερικό και αναβαθμίσεις στην οδική συμπεριφορά.
Το Dual VVT-i μηχανικό σύνολο των 1.329 κ.εκ. αποδίδει 99 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 128 Nm ροπής στις 3.800 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με τη θετική αίσθηση. Παράλληλα ενσωματώνει σύστημα Stop & Start με ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία. Οι επιδόσεις ικανοποιούν (0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ.) χωρίς να ενθουσιάζουν, λόγω του μέτριου τραβήγματος και απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού. Ειδικά η overdrive 6η ταχύτητα «κρεμάει» το μοτέρ σε μικρές ανωφέρειες και μπορεί να χρειαστεί μέχρι και δύο κατεβάσματα ταχυτήτων σε ρυθμούς αυτοκινητόδρομου.
Στο δρόμο, το πρώτο στοιχείο που θα εκτιμηθεί είναι η ευκολία στους χειρισμούς. Παράλληλα, το πρώτης γενιάς ανανεωμένο Auris διαθέτει ασφαλή οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή και ικανοποιητική οδηγική αίσθηση. Στο facelift τροποποιήθηκαν οι ρυθμίσεις της ανάρτησης και η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, συν του ότι τοποθετήθηκαν νέα ελατήρια και πιο σφιχτά αμορτισέρ.
Όσον αφορά το εσωτερικό του, βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα αποτελεί η «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα με τον ψηλά τοποθετημένο και βολικό επιλογέα των ταχυτήτων. Στο ανανεωμένο Auris υπήρξαν νέες επενδύσεις, τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος και βελτιώθηκε η ποιότητα με τη χρήση λεπτού μαλακού πλαστικού πάνω τμήμα του πίνακα οργάνων και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Από πλευράς χώρων, ο αέρας για τα πόδια στο πίσω κάθισμα είναι αρκετός, ενώ τα 354 λτ. του πορτ μπαγκάζ ικανοποιούν για τα δεδομένα της κατηγορίας.