Το πολύ δημοφιλές στην Ελλάδα Toyota Yaris, έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια και στην υβριδική του έκδοση, λόγω κυρίως της χαμηλής κατανάλωσης βενζίνης. Το νέο μοντέλο στη βασική του έκδοση 1.5 Hybrid 116 hp Live ξεκινά από τις 21.270 ευρώ, ενώ το πιο ισχυρό 1.5 Hybrid 130 hp κοστίζει από 26.690 ευρώ στην πρώτη αλλά πλούσια έκδοση C-HIC.
Όσοι θέλουν Yaris Hybrid σε πολύ χαμηλότερες τιμές παραπλήσιες ή χαμηλότερες από καινούριων μίνι μοντέλων, τότε θα στραφούν στο προηγούμενης γενιάς. Μεταχειρισμένα υπάρχουν διαθέσιμα εκατοντάδες σε αγγελίες, οπότε είναι σίγουρο ότι ο ενδιαφερόμενος θα βρει την καλύτερη δυνατή ευκαιρία. Αυτοκίνητα με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2015-2018 πωλούνται σε τιμές που κυμαίνονται κατά μέσο όρο κοντά στις 13.000-15.000 ευρώ. Πληροφοριακά, το προγενέστερο Yaris παρουσιάστηκε το 2011, ανανεώθηκε πρώτη φορά το 2014, ενώ το 2017 δέχτηκε το δεύτερο facelift με αλλαγές σε 900 σημεία.
Σε κάθε περίπτωση την κίνησή του αναλαμβάνει το φουλ υβριδικό σύνολο με τον κινητήρα των 1.5 λτ. ισχύος 74 ίππων και 111 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ των 60 ίππων και 169 Nm. Η συνδυαστική απόδοση των 100 ίππων εξασφαλίζει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 169 χλμ./ώρα. Η μετάδοση γίνεται μέσω e-CVT κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο διευκολύνει στην οδήγηση στην πόλη, όμως δεν περιλαμβάνει επιλογή αλλαγών ταχυτήτων. Στα μείον και ο αισθητός θόρυβος του βενζινοκινητήρα όταν ανεβάζει στροφές ειδικά κατά την πλήρη επιτάχυνση. Ωστόσο αυτό που θα μετρήσει περισσότερο ο οδηγός είναι η μέση κατανάλωση των 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 των 75 γρ./χλμ. που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Αρκεί βέβαια η μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση και να μην έχει πέσει η απόδοσή της.
Το κόμπακτ διαστάσεων Yaris 3ης γενιάς με μήκος 3.945 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.510 χλστ. και μεταξόνιο 2.510 χλστ. βολεύει πολύ στην πόλη, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς πρόβλημα τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος στο εσωτερικό του. Όσον αφορά στον χώρο αποσκευών των 286 λίτρων είναι μικρός για τα τωρινά δεδομένα, όπως ισχύει και για το υπάρχον Yaris Hybrid με το ίδιας χωρητικότητας πορτ μπαγκάζ. Η ποιότητα των υλικών του είναι καλή και αναβαθμίζεται από το μαλακό υλικό στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό, όμως κάποιες μικροατέλειες στη συναρμογή είναι υπαρκτές. Ο οδηγός δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα με την εργονομία, αν και η θέση οδήγησης δεν θα βολέψει όλους γιατί το τιμόνι παρόλο που έχει ρυθμίσεις προς όλες τις κατευθύνσεις είναι χαμηλά τοποθετημένο.