Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ανέκαθεν αποτελούσαν λύση για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να δώσουν παραπάνω χρήματα για καινούργιο. Ωστόσο, η άνοδος των τιμών στα νέα αμάξια έχει αναμενόμενα συμπαρασύρει προς τα πάνω και τα μεταχειρισμένα, αφού να για πάρει κάποιος ένα μοντέλο πόλης με πάρα πολύ λίγα χρήματα, θα πρέπει να κοιτάξει τουλάχιστον 10ετίας και άνω με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε χιλιόμετρα και κατάσταση. Εντούτοις υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως είναι το συγκεκριμένο supermini που εντοπίσαμε και πωλείται στις χαμηλότερες τιμές από όλα τα αμάξια πενταετίας. Συν του ότι προέρχεται από κατασκευαστή που έχει ισχυρή παράδοση στον τομέα της αξιοπιστίας.
Το πιο φθηνό αυτοκίνητο του 2019-2020 που πωλείται στα μεταχειρισμένα είναι το Mitsubishi Space Star 1.0. Οι τιμές του κυμαίνονται μεταξύ 8.000-10.000 ευρώ και είναι κατά μέσο όρο χαμηλότερες και από πιο μικρών μίνι μοντέλων. Πληροφοριακά τα πιο προσιτά καινούργια αμάξια στοιχίζουν από περίπου 16.000 ευρώ και άνω, ενώ το νέο Space Star 1.2 71 PS εκκινεί από τις 16.950 ευρώ. Οπότε ένα καλοδιατηρημένο Space Star 5ετίας αποτελεί μια καλή λύση για όσους θέλουν ένα αυτοκίνητο για να μετακινούνται στην πόλη οικονομικά, τόσο ως προς την αγορά του, όσο και στη χρήση.
Τα πιο πολλά μεταχειρισμένα Mitsubishi Space Star με τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά αφορούν τα προ ανανέωσης, καθώς και ελάχιστα με το facelift και το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα. Όλα τα διαθέσιμα εφοδιάζονται με τον 1.000άρη κινητήρα των 71 ίππων και 88 Nm ροπής, ο οποίος είναι άκρως επαρκής για αστική χρήση. Συνδυάζεται με εύχρηστο και με σαφές κούμπωμα μηχανικό πεντατάχυτο, διαθέτοντας το απαιτούμενο νεύρο και σπιρτάδα (0-100 χλμ./ώρα σε 13,6 δλ.). Μεγάλο προσόν του είναι η πολύ χαμηλή πραγματική κατανάλωση των 5,1 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 92 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 83 ευρώ. Στην οδήγηση ξεχωρίζει αμέσως για την άριστη ευελιξία του, χάρη στις μαζεμένες του διαστάσεις (μήκος 3.795 χλστ.) και το μικρό κύκλο στροφής των 4,6 μ.
Το Space Star με τη δεύτερη ανανέωση που δέχτηκε το 2016 (ακολούθησε το 2020 το τρίτο facelift) απέκτησε ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο τμήμα με νέα φωτιστικά σώματα, μάσκα, καπό και προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό του ανασχεδιάστηκε ο πίνακας οργάνων και τοποθετήθηκε νέο τιμόνι τριών ακτίνων. Σχεδιαστικά το λιτό ταμπλό εστιάζει κυρίως στο κομμάτι της λειτουργικότητας με άριστη εργονομία. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά αλλά έχουν καλή συναρμογή και δείχνουν ικανά να αντέξουν στο χρόνο και στην πολυχρησία. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικοί για το μέγεθος του μοντέλου, όμως το πορτ μπαγκάζ των 235 λίτρων είναι μικρό.