Οι αυξημένες τιμές στα καινούργια αυτοκίνητα έδωσαν σημαντική ώθηση στα μεταχειρισμένα, τα οποία και αυτά με τη σειρά τους πήραν τα πάνω τους σε τιμές. Μοντέλα 5ετίας δεν έχουν χάσει σχεδόν καθόλου αξία, ενώ και σε αμάξια 10ετίας ειδικά από τις πιο εμπορικές κατηγορίες, η απαξίωση είναι μικρή. Τώρα για να αγοράσει κάποιος ένα νέο αυτοκίνητο ακόμα και από το Α-Segment (μίνι μοντέλα), θα χρειαστεί να δαπανήσει τουλάχιστον 16.000-17.000 ευρώ για τις εισαγωγικές εκδόσεις.
Σήμερα από τις πιο οικονομικές αλλά και αξιόπιστες προτάσεις μεταχειρισμένου πόλης δεκαετίας στα μισά λεφτά από αντίστοιχης κατηγορίας καινούργιο, είναι το δεύτερης γενιάς Kia Picanto. Παρουσιάστηκε το 2011, ενώ μεταχειρισμένα μέχρι του 2016 με τον 1.000άρη κινητήρα προσφέρονται αρκετά και σε ένα εύρος τιμών μεταξύ 6.000-8.000 ευρώ. Φθηνά δεν είναι αν αναλογιστούμε ότι το 2014 για παράδειγμα πωλούνταν λίγο πιο πάνω από τις 10.000 ευρώ, όμως κρατάει αξία γιατί είναι ένα γερό, πρακτικό στην πόλη και οικονομικό στη χρήση αυτοκίνητο.
Το δεύτερης γενιάς Picanto διατηρεί μια «φρεσκάδα» από πλευράς σχεδιασμού και εμφανίζει νεανικό στιλ. To μήκος των 3.595 χλστ. είναι ακριβώς ίδιο με του τρίτης γενιάς Picanto, γεγονός που το καθιστά ιδανικό στους ελιγμούς στα στενά και στο παρκάρισμα. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του ευχαριστεί μέσω της ανάλαφρης αισθητικής του, όπως και με την πρακτικότητά του. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, όπως και οι χώροι των επιβατών, μιας και τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος θα χωρέσουν δίχως να στριμωχτούν. Το πορτ μπαγκάζ των 200 λίτρων είναι μικρό και φτάνει για τις καθημερινές μεταφορικές ανάγκες.
Όσον αφορά τον 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα με τα 69 άλογα και τα 94 Nm ροπής, επαρκεί για την πόλη, συν του ότι εμφανίζει χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη (κάτω από 6 λτ./100 χλμ.). Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει καλή απόκριση, ανεβάζει με ευκολία στροφές και γενικά είναι αρκετά «ζωηρό», χάρις και στην πυκνή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου. Η Kia ανακοινώνει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 14,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 158 χλμ./ώρα. Όπως κάθε γενιά του Picanto, έτσι και η δεύτερη διακρίνεται για την ευκολία στους χειρισμούς στην καθημερινότητα. Η αναρτήσεις εστιάζουν στην άνεση και η σταθερότητα που επιδεικνύει είναι καλή, όμως μειονεκτεί ως προς την τεχνητή αίσθηση του τιμονιού. Με λίγο ψάξιμο και τους απαραίτητους πάντα ελέγχους, σίγουρα θα βρεθεί ένα τέτοιο Picanto σε προσιτή τιμή για να εξυπηρετήσει κατάλληλα τις αστικές μετακινήσεις.