Γερά «δίδυμα» αυτοκίνητα με 5.000-6.000 ευρώ

  • Nissan-Pixo
  • Nissan-Pixo-2009-(1)
  • Nissan-Pixo-2009-(3)
  • Suzuki-Alto-2009-(1)
  • Suzuki-Alto-2009-(3)
  • Suzuki-Alto-2009-(4)
  • Το Nissan Pixo «κόβεται» για πάντα
  • Nissan-Pixo-rear-seat
  • Nissan Pixo 1.0
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Nissan-Pixo.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/01/Nissan-Pixo-2009-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/01/Nissan-Pixo-2009-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/01/Suzuki-Alto-2009-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/01/Suzuki-Alto-2009-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/01/Suzuki-Alto-2009-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2013/10e92dc519c3c1d0000e5795e41f4c6df5_3_XL.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Nissan-Pixo-rear-seat.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2013/01fbb4b6a86e716d470f9aaf0dffc43cd5_4_XL.jpg

Για την αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου πόλης απαιτούνται σήμερα το λιγότερο 15.000-16.000 ευρώ, χρήματα τα οποία αρκετοί αγοραστές δεν μπορούν να τα διαθέσουν. Οπότε κοιτούν προς τα μεταχειρισμένα και ειδικά σε αυτά που πωλούνται κοντά στις 5.000 ευρώ ή και λίγο παραπάνω. Εννοείται ότι θα κάνουν αρκετές παραχωρήσεις και θα αφιερώσουν χρόνο για ψάξιμο και ελέγχους, ωστόσο σίγουρα κάτι θα βρεθεί που να τους ικανοποιήσει τις ανάγκες.

Δύο πολύ οικονομικά και αξιόπιστα μίνι μοντέλα με παρόμοια χαρακτηριστικά που πωλούνται στις προαναφερθείσες χαμηλές τιμές, είναι τα «δίδυμα» Suzuki Alto και Nissan Pixo. Αγγελίες με τέτοια αμάξια υπάρχουν αρκετές στο διαδίκτυο και αφορούν κατά βάση μοντέλα με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2009-2014. Τα κοινά τους γνωρίσματα είναι πάρα πολλά, ωστόσο δεν είναι 100% ίδια, τόσο εμφανισιακά, όσο και σε σημεία που δεν φαίνονται, παρά μόνο γίνονται αντιληπτά στην οδήγηση. Εξωτερικά τα δύο ιαπωνικά μίνι διαφοροποιούνται μπροστά, όπως είναι στα φανάρια, στη μάσκα και στον προφυλακτήρα. Το Nissan Pixo είναι πιο «αιχμηρό» και το Suzuki Alto πιο στρογγυλεμένο.

Περνώντας στο εσωτερικό τους, η μόνη διαφορά που παρατηρείται είναι το σήμα στο τιμόνι. Ο σχεδιασμός είναι λιτός, ενώ σε συνδυασμό με τα λίγα χειριστήρια ευνοείται η εργονομία. Όσον αφορά την κατασκευή της καμπίνας, τα σκληρά πλαστικά (με την ευχάριστη διχρωμία) είναι αναμενόμενα φθηνά σε όψη – υφή και με μικροατέλειες στη συναρμογή. Όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους, ο οδηγός και ο συνεπιβάτης θα μετακινηθούν χωρίς δυσκολία, όχι όμως το ίδιο και οι πίσω φιλοξενούμενοι, γιατί ο αέρας για τα πόδια και το κεφάλι είναι οριακός για άτομα κανονικού αναστήματος. Το πιο πιθανό είναι να μπαίνουν στο πίσω κάθισμα παιδιά για το σχολείο, δραστηριότητες κ.λπ. Πιο σημαντικό μειονέκτημα αφορά το πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ με τη χωρητικότητα των μόλις 129 λίτρων.

Κοινό τους στοιχείο αποτελούν οι πολύ μαζεμένες διαστάσεις τους. Διαθέτουν μήκος 3.565 χλστ., πλάτος 1.600 χλστ., ύψος 1.470 χλστ. και μεταξόνιο 2.360 χλστ. Αναμενόμενα εξασφαλίζουν άριστη ευελιξία κατά τους ελιγμούς και το παρκάρισμα και είναι ιδανικά για τους πηγμένους αστικούς δρόμους. Μία διαφορά τους που αντιλαμβάνεται ο οδηγός εν κινήσει αφορά τις διαφορετικές ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση με τον άκαμπτο άξονα. Το Pixo είναι καλύτερα σεταρισμένο γιατί παρουσιάζει λιγότερες αναπηδήσεις και ξερές αντιδράσεις σε διαδοχικές ή πιο έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Την κίνηση αμφοτέρων αναλαμβάνει το 1.000άρι 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο με τη μέγιστη ισχύ των 68 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 90 Nm στις 3.400 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει την απαιτούμενη ζωηράδα ειδικά με τις τρεις πρώτες ταχύτητες (0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ.), όμως από εκεί και πάνω επιταχύνει σε αργούς ρυθμούς. Ούτως η άλλως δεν είναι αυτοκίνητα φτιαγμένα για να κάνουν ταξίδια, αλλά για κινούνται στην πόλη και για να καίνε λίγη βενζίνη (6 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές μεικτές συνθήκες).

Get it on Google Play Download on the App Store