Ανάρπαστα Suzuki Vitara diesel σε χαμηλές τιμές

  • Suzuki-Vitara-2015
  • Suzuki-Vitara-2015-(8)
  • Suzuki-Vitara-2015-side
  • Suzuki-Vitara-2015-(11)
  • Suzuki-Vitara-2015-(7)
  • Suzuki-Vitara-2015-(5)
  • Suzuki-Vitara-2015-infotainment
  • Suzuki-Vitara-2015-(6)
  • Suzuki-Vitara-2015-(3)
  • Suzuki-Vitara-2015-(4)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Suzuki-Vitara-2015.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Suzuki-Vitara-2015-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Suzuki-Vitara-2015-side.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Suzuki-Vitara-2015-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Suzuki-Vitara-2015-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Suzuki-Vitara-2015-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Suzuki-Vitara-2015-infotainment.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Suzuki-Vitara-2015-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Suzuki-Vitara-2015-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Suzuki-Vitara-2015-4.jpg

Το υπάρχον Suzuki Vitara βρίσκεται ήδη στην παραγωγή 10 χρόνια, ωστόσο παραμένει επίκαιρο ύστερα από τις αναβαθμίσεις που έχει δεχτεί όλο αυτό το χρονικό διάστημα, είναι αξιόπιστο και από τα πιο αξιόλογα μικρά SUV της αγοράς. Πιο πρόσφατη αλλαγή αφορά τον κινητήρα 1.4 Boosterjet 48V Hybrid των 110 ίππων (129 hp πριν) με την ίδια όμως ροπή των 235 Nm, σε συνδυασμό με επιλογή τετρακίνησης και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (2WD ή 4WD).

Αρκετοί νοσταλγούν την ύπαρξη του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος ταίριαζε ιδανικά στο Vitara και ειδικά στο τετρακίνητο γιατί συνδύαζε αρκετή δύναμη με χαμηλή κατανάλωση και κατά επέκταση κόστος καυσίμου. Ωστόσο, η διάθεση του Vitara 1.6 DDiS δεν κράτησε για πάρα πολλά χρόνια και συγκεκριμένα από το 2015 μέχρι το 2018. Σε αγγελίες μπορεί να βρει ο ενδιαφερόμενος δεκάδες τέτοια Vitara σε προσιτές τιμές μεταξύ 12.000-15.000 ευρώ, ενώ από εκεί και πάνω τα πιο ακριβά φτάνουν ή και ξεπερνούν τις 18.000 ευρώ. Όμως και πάλι οι τιμές αυτές είναι λογικές με δεδομένο ότι ένα καινούργιο Vitara 1.4 Boosterjet 48V Hybrid 110 hp στην αρχική έκδοση εξοπλισμού GL εκκινεί από της 20.580 ευρώ.

Εξάλλου το υπάρχον Vitara διατηρεί πολύ καλή μεταπωλητική αξία γιατί είναι δημοφιλές, εντάσσεται στην πιο λαοφιλή κατηγορία των B-SUV και είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο, όπως έχει αποδειχθεί και σε διάφορες έρευνες (π.χ. πρώτη θέση στους ελέγχους της TÜV Γερμανίας, για τα αυτοκίνητα 6-7 ετών). Επίσης, δεν έχει αλλάξει γενιά και έχει διατηρηθεί ο βασικός του σχεδιασμός. Στα τέλη του 2018 έκανε την εμφάνισή του το Vitara με το πρώτο facelift με αλλαγές στη μάσκα, στα φωτιστικά σώματα, στον εμπρός προφυλακτήρα και στα σχέδια των ζαντών. Στο εσωτερικό του τοποθετήθηκε μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων. Οι χώροι του έχουν παραμείνει ίδιοι και είναι ικανοποιητικοί τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (375 λτ.).

Στα βασικά ατού του Vitara 1.6 DDiS ήταν ο diesel κινητήρας με την ισχύ των 120 ίππων και την πλούσια ροπή των 320 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο δεν εμφανίζει ενοχλητικούς θορύβους και «κροτάλισμα», ενώ το τράβηγμα που διαθέτει είναι γεμάτο από τις χαμηλές στροφές. Με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων η μακριά 6η κρατά χαμηλά τις στροφές του μοτέρ στο ταξίδι (130 χλμ./ώρα με 2.100 σ.α.λ.). Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,5 δλ. (12,4 δλ. το 4WD), ενώ το μοτέρ ανοίγει αβίαστα εν κινήσει. Η κατανάλωση σε πραγματικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται κοντά στα 6 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 106 γρ./χλμ. (111 γρ./χλμ. το 4WD).

Ο 1.600άρης diesel «δένει» ιδανικά με το σύστημα τετρακίνησης AllGrip, αφού η πλούσια ροπή που αποδίδεται από τις χαμηλές στροφές βοηθά κατά την κίνηση και σε πιο δύσβατες συνθήκες εκτός της ασφάλτου, όπου συμβάλλει και η απόσταση από το έδαφος των 185 χλστ. Πολύτιμο βοήθημα για τον οδηγό είναι και το Drive Mode με το περιστροφικό χειριστήριο και τις επιλογές Auto, Sport, Snow και Lock. Στην άσφαλτο το Vitara είναι ευχάριστο, με καλή άνεση, μικρές κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση, ειδικά στο 4κίνητο Vitara με την επιλογή Auto, όπου μεταφέρεται αμέσως ροπή και στον πίσω άξονα μόλις οι εμπρός τροχοί τείνουν να σπινάρουν.

Get it on Google Play Download on the App Store