Με τα φθηνά καινούργια αυτοκίνητα ολοένα να λιγοστεύουν, τη λύση για αρκετούς δίνουν τα μεταχειρισμένα. Άλλωστε ανέκαθεν αποτελούσαν εναλλακτική επιλογή λόγω των σημαντικά χαμηλότερων τιμών τους, ειδικά όταν πρόκειται για παλαιότερα μοντέλα ηλικίας άνω των 10 ετών. Οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα και στην αξιοπιστία, αφού έτσι μειώνονται οι πιθανότητες εμφάνισης βλαβών. Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο η χρήση και συντήρηση του αυτοκινήτου, για αυτό ο αγοραστής πρέπει -μεταξύ άλλων- να ζητά από τον πωλητή το βιβλίο service και τα έγγραφα από το ΚΤΕΟ.
Ένα αυτοκίνητο με ισχυρή παράδοση στην αξιοπιστία και πολύ δημοφιλές, είναι το Toyota Corolla (μαζί με το Auris). Μεταχειρισμένα Corolla προσφέρονται πάρα πολλά, όπως είναι και τα 9ης γενιάς, τα οποία διατίθενται σε χαμηλές τιμές και διατηρούν σύγχρονα χαρακτηριστικά, αφού δεν θωρούνται πολύ παλιά. Ανανεωμένα μοντέλα του 2004-2007 με 3θυρα, 5θυρα και 4θυρα αμαξώματα, πωλούνται κατά μέσο όρο κοντά στις 5.000 ευρώ (+/-1.000 ευρώ ανάλογα την έκδοση, χιλιόμετρα κ.λπ.), σε συνδυασμό με τους κινητήρες των 1.4 λτ. και 1.6 λτ.
Εξωτερικά, το 3θυρο με το 5θυρο διαφέρουν ως προς το αριθμό των θυρών, ενώ το μήκος τους είναι ακριβώς ίδιο στα 4.181 χλστ. Το σεντάν ακολουθεί διαφορετικό σχεδιασμό και είναι αισθητά μεγαλύτερο σε μήκος (4.409 χλστ.), όμως το μεταξόνιο παραμένει ίδιο στα 2.601 χλστ. Εύλογα το 4θυρο έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών 437 λίτρων, έναντι 289 λίτρων τα χάτσμπακ. Σε κάθε περίπτωση τέσσερα άτομα θα φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις στο εσωτερικό του 9ης γενιάς Corolla, αφού στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκει η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με χρήση μαλακών πλαστικών στο ταμπλό και στο πάνω μέρος των θυρών.
Στην οδήγηση κάθε έκδοση εστίαζε στην άνεση, χάρη στη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Επιπλέον, το Corolla είναι εύκολο στους χειρισμούς και φιλικό στο χρήστη του. Από την άλλη όμως πλευρά το μέτριο σε αμεσότητα και αίσθηση τιμόνι και η μαλακή ανάρτηση δεν θα ικανοποιήσουν τους πιο «ανήσυχους» οδηγούς.
Αναφορικά με τους κινητήρες, το 1.400άρι VVTi μηχανικό σύνολο με τους 97 ίππους και τα 130 Nm ροπής παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά. Είναι ελαστικό από τις χαμηλές στροφές και ανεβάζει με ευκολία στροφές (0-100 χλμ./ώρα σε 12,0 δλ.), αν και στις υψηλότερες ο θόρυβος που παράγει είναι σχετικά τονισμένος. Το 1.600άρι με τους 110 ίππους και τα 150 Nm ροπής παρέχει αναμενόμενα πιο γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.) και συνολικά η επιπλέον δύναμη γίνεται αισθητή. Η εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση είναι στα 7,0 λτ./100 χλμ., έναντι 6,7 λτ./100 χλμ. το 1.4.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, ακόμα και από τις βασικές εκδόσεις του Corolla 9ης γενιάς περιλαμβάνονται ABS, 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, air condition και ράδιο CD.