Το μεσαίο μοντέλο της Hyundai, το Lantra αρχικά και μετέπειτα Elantra, γνώρισε επιτυχία και στη χώρα μας, αποτελώντας ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην κατηγορία του. Λανσαρίστηκε μέχρι τις τρεις πρώτες γενιές του, όμως μετέπειτα σταμάτησε η διάθεσή του, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Ωστόσο συνεχίζει να υπάρχει και να πουλάει σε μεγάλες αγορές (π.χ. Η.Π.Α.), έχοντας φτάσει στην 7η γενιά.
Το συγκεκριμένο 3ης γενιάς Elantra, είναι αγορασμένο το 2003 και δεν αποκλείεται να είναι το μοναδικό που έχει διατηρηθεί σε κατάσταση «βιτρίνας». Μετά από δύο δεκαετίες το οδόμετρό του έχει γράψει μόλις 5.356 μίλια (8.571 χλμ.) και προφανώς για να έχει παραμείνει έτσι, θα φυλάσσονταν σε κλειστό γκαράζ.
Το κλασικό ασημί του χρώμα λάμπει, ενώ και το εσωτερικό του μοιάζει λες και δεν έχει μπει άνθρωπος. Πρόκειται για την έκδοση GT που προσφέρονταν στις Η.Π.Α. και συνοδεύεται με πλούσιο εξοπλισμό για την εποχή του, όπως όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο σαλόνι, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου, φώτα ομίχλης, air condition, κ.λπ. Πρόσθετα το GT είχε και πιο σφιχτό σετάρισμα στις αναρτήσεις του.
Για την κίνησή του υπάρχει 2.0 λτ. μηχανικό σύνολο βενζίνης, ισχύος 135 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Παρότι έχει αγοραστεί στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα στην Αριζόνα, διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και όχι αυτόματο. Κάποιες απαραίτητες εργασίες συντήρησης έγιναν το 2018, όπως είναι αντικατάσταση ιμάντων, εναλλάκτη και μερών του συστήματος καυσίμου, συν νέα μπαταρία το 2022.
Τώρα διατίθεται σε δημοπρασία από το Bring a Trailer και μέχρι αυτή τη στιγμή έχει φτάσει τα 5.500 δολάρια (5.275 ευρώ). Πληροφοριακά, το 2003 πωλούνταν στην τιμή των 15.074 δολαρίων.