Η Toyota με την παρουσίαση το κορυφαίου μικρού hot hatch GR Yaris προκάλεσε αναστάτωση στην κατηγορία και σίγουρα όχι άδικα. Καταρχήν παράγεται μόνο σε 3θυρο αμάξωμα, είναι τετρακίνητο, ενώ από τη μέση και πίσω βασίζεται στην πλατφόρμα του Corolla, για αυτό είναι φαρδύτερο και πατάει σε διπλά ψαλίδα.
Την κίνηση του αμαξώματος των 1.280 κιλών αναλαμβάνει το 1.600άρι 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 261 ίππων και 360 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων και ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης GR-FOUR. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,5 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα. Η Toyota ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 8,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 186 γρ./χλμ.
Το GR Yaris διατίθεται σε τρεις εκδόσεις. Την αρχική GR Yaris (από 47.570 ευρώ), την Comfort Pack (από 51.470 ευρώ) και την κορυφαία Circuit Pack (από 54.370 ευρώ). Στον εξοπλισμό της ακριβότερης ανήκουν επιπλέον σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 18”, κόκκινες δαγκάνες, αγωνιστική ανάρτηση GR, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ελαστικά Michelin Pilot Sports 4s.
Ένα τέτοιο GR Yaris Circuit Pack είναι το μεταχειρισμένο που βλέπετε με 8.000 χλμ., το οποίο πωλείται στην τιμή των 50.000 ευρώ (55.105 ευρώ με τις πινακίδες κοστίζει ένα καινούργιο, σύμφωνα με την αγγελία). Όπως αναφέρει ο κάτοχός του, είναι άψογο κι αγρατσούνιστο, φυλάσσεται σε κλειστό κι επιτηρούμενο χώρο, χρησιμοποιείται μόνο για βόλτα, έχει υπερ-πλήρες service, γίνεται έλεγχος δεκτός σε αντιπροσωπεία της Toyota και η τιμή του είναι μη διαπραγματεύσιμη.