Το Nissan Qashqai θριαμβεύει σε πωλήσεις εδώ και χρόνια τώρα, αποτελώντας μονόδρομο για πολλούς που αναζητούν ένα μικρομεσαίο SUV. Να υπενθυμίσουμε ότι παρουσιάστηκε το 2006 και τότε το όνομά του αντιμετωπίστηκε με μια σχετική δυσπιστία (βλέπετε δεν θύμιζε Sunny ή Almera), ωστόσο έγινε γρήγορα best seller. Τώρα, στην ολοκαίνουργια, 3η γενιά του, εμφανίζεται πλήρως αναβαθμισμένο και δεν του λείπει τίποτα.
Η δημοφιλία του βοήθησε στο να κρατηθούν ψηλά και οι τιμές των μεταχειρισμένων, όπου υπάρχει ζήτηση. Ντίζελ Qashqai «φορτωμένα» με αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα πωλούνται αναλογικά αρκετά χρήματα στην Ελλάδα, όταν για παράδειγμα στη Γερμανία κοστίζουν τα μισά λεφτά.
Το συγκεκριμένο «ελληνικό» Qashqai 1.5 dCi Techna του 2008 έχει διανύσει (σύμφωνα με την αγγελία) 450.000 χιλιόμετρα, αν και στη φωτογραφία του πίνακα οργάνων διακρίνονται 346.843 χλμ. Πιθανώς να είναι το μεταχειρισμένο Qashqai με τα περισσότερα χιλιόμετρα στην Ευρώπη, για το οποίο ζητούνται 12.000 ευρώ.
Όπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης του, το έχει στην κατοχή του από το 2010, έχει κάνει τα service και δεν έχει τρακάρει ποτέ. Επίσης το 2021 αλλάχτηκαν δίσκοι, τακάκια, κερμαγιέρα, μπροστινά ψαλίδα, ακρόμπαρα και μπαταρία, ενώ τοποθετήθηκε νέα δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και δερματίνες στις πόρτες.
Στον εξοπλισμό του διαθέτει ESP, 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρα βροχής, αυτόματο κλιματισμό, πανοραμική οροφή, προβολείς ομίχλης κ.λπ. Την κίνησή του αναλαμβάνει το γνωστό 1.500άρι ντίζελ μοτέρ της Renault, ισχύος 106 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και με 240 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Καινούργιο επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 174 χλμ./ώρα.