H Honda είναι άμεσα συνδεδεμένη με τους VTEC κινητήρες, το διαχρονικό best seller μοντέλο της Civic, αλλά και με το θρυλικό κλασικό supercar NSX. «Μια Ferrari, χωρίς τα προβλήματα των Ferrari» όπως ανέφερε η ιαπωνική μάρκα, όταν λανσαρίστηκε το μοντέλο, το 1990.
Και όμως 32 ολόκληρα χρόνια μετά, ένα τέτοιο αυτοκίνητο συνεχίζει να εντυπωσιάζει και μόνο στο άκουσμά του, ενώ βλέποντάς το από κοντά και αγγίζοντάς το νιώθεις δέος και αισθάνεσαι το πνεύμα το αείμνηστου Ayrton Senna, μέσα σε αυτό. Το να πετύχεις να κυκλοφορεί Honda NSX οπουδήποτε στον κόσμο είναι εξαιρετικά σπάνιο, πόσο δε μάλλον στους ελληνικούς δρόμους.
Ένα τέτοιο εμβληματικό και διαχρονικό σπορ αυτοκίνητο διατίθεται προς πώληση στη χώρα μας (με τα σήματα της Acura). Είναι ταξινομημένο τον Ιανουάριο του 1991 και έκτοτε το οδόμετρό του έχει γράψει μόλις 23.891 χιλιόμετρα. Αναμενόμενα η τιμή του είναι υψηλή, αφού ζητείται το ποσό των 150.000 ευρώ. Όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις φωτογραφίες φαίνεται άριστα διατηρημένο και πλήρως εργοστασιακό, χωρίς καμία after market παρέμβαση μέσα έξω.
Να υπενθυμίσουμε ότι το σφηνοειδές και πολύ χαμηλό αμάξωμα των 4.405 χλστ. μήκους, 1.810 χλστ. πλάτους, 1.170 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.530 χλστ., κινεί ένας 3λιτρος V6. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 270 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 284 Nm ροπής στις 5.300 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το βάρους 1.370 κιλών NSX πρώτης γενιάς επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα.